Willy Wonka Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Tenk å kjøpe trille idag, en som jeg kan legge helt ned i ryggen. En trille som jeg kan bruke i butikker osv. Gutten min er kun 5 mnd, så den må kunne legges helt ned i ryggen. Hørt at Carena er grei. Noen med erfaring??
Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg elsker min!! Ville ikke brukt den som eneste vogn, men som nr 2er den ypperlig! Lett å slå sammen, tar liten plass, kan slå ned ryggen- og billig:) Har brukt min masse! Så grei å ha med på senteret, en liten tur ut osv. Anbefaler den!
Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 glemte å si at det ikke er noe "tur vogn". Helt ok på asfalt, bakke osv. Bruker min en del frem og tilbake til butikken, men hadde ikke lagt ut på lang tur med den:)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Hvor tung er den? Kan man ta den med inn på fly?
Snupi27 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 jeg tror den veier rundt 9 kg. man får den ikke med inn på fly
tobylina Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Er fornøyd, men bakhjulene begynte å knirke etter 3dje gangen. Ganske irriterende. Da må hjulene smøres. Ellers veldig fornøyd som nr 2 vogn:-)
Mor di! Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Veldig fornøyd. Vi kjøpte vår da vi skulle til London, og da var han litt over 5 mnd. Fikk ha med trilla helt til gaten i London, men måtte sjekke den inn på flyplassen her i Norge. Og helt ypperlig til å ha med seg på senter ol! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå