Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Liker: Malin Hanna Molly Solveig Lone Kristiane Åse Tiril Lilly Marelene Eirin Dafne Harriet Nadia Ingalill Dorthea
prebs Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg ville tatt en av disse tre: Tiril Hanna Malin Fine navn:)
Lady lovely locks Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Synes disse er fine Marlin Kristiane Tiril Nadia Kanskje Harriet også, når jeg tenker på det Liker Dorthe bedre en Dorthea. Kjenner en liten Dorthe, veldig nydelig.
nussie Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Tiril går an,de andre likte jeg ikke. Lykke til med valget:)
Vannmann35 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Dorthea og Harriet er stilige og sjeldne navn :-) Lilli liker jeg også.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Jeg liker disse navnene: Solveig Tiril Eirin
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Hvis hun må hete ett av de navnene vil jeg foreslå Malin
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Av disse navnene liker jeg: Malin Hanna Lilly Ingalill også Men det er fordi det er neeeesten samme som navnet mitt Men liker Inga Live som en finere form..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Likar best Hanna og Malin:) Solveig eller Kristiane går også, men er ikkje så begeistra for resten.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Mange fine navn du har der :-) Men også noen vanvittig stygge! Her er mine favoritter fra lista di: Malin - kjempeflott! :-) Solveig - klassisk og sterkt navn. Lilly - pent og klassisk Eirin - vakkert. Her er de jeg ikke liker: Molly - forbinder det med kattenavn Åse - traust og brautende! lite pent. Marelene - "mare"! Marlene er mye penere. Dafne - helt grusomt!!! ser for meg ei sur og bitter megge! Dorthea - ikke noe fint. Men penere enn Dorthe! De andre navnene du hadde var helt ok, hverken fin eller stygg, men midt på treet.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Mine favoritter på din liste: 1. Eirin 2. Lone 3. Tiril 4. Molly Malin og Hanna er helt greie navn. Begge to er imidlertid veldig vanlige for tida. Marlene, Dafne og Harriet ville jeg definitivt ha strøket raskt av lista.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 Takk for hejlepen folkens! Setter stor pris på menninger her..Er fortsatt veldig i tvil... For dere som leser tråden ville jeg satt stor pris på om dere vile komme med et navn som svar!Men glad for rangering jeg har fått tilligere!! Eller hvis noen har et navn de synes er flott på ei lyskrøllete tulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå