Gå til innhold

For lite foster?

Mrs P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen her inne kan hjelpe meg :-)

Var på UL idag. Så et lite foster med god puls. I følge meg selv er jeg 7 uker + 2 dager gravid. Men i følge legen var jeg bare 6 + 9. Fosteret var 8 mm langt.

Nå er jeg redd for at noe er galt med det lille frøet og at det ikke utvikler seg normalt. At det er for lite. Sikkert bare tullete av meg, men hadde vært så deilig å høre fra andre som har opplevd lignende.

Noen som har trodd de var lenger på vei enn det de faktsik har vært?

Det er jo bare snakk om 3 dager, men likevel.

Er så bekymra for tiden - ingenting ser ut til å roe meg ned... Æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Slapp helt av. Jeg tok UL når jeg var akuratt i uke 7- og mitt foster var da 9mm- ser det står noen steder at det skal være ca 15mm- men da har de sikkert 7+6 også. Anyway, min gynokolog sa et det var helt normalt med 9mm hos meg i alle fall. På ny UL i uke 13 var mitt 6,8 cm- og det er jo helt på normalen. Ikke bekymre deg, når du så hjertelyden så fint er nok alt i orden. Du kan jo ringe legen du var hos også da, slik at du får sikker beskjed om at alt er ok- han ville jo også sagt fra om det ikke var det når du var der.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei:)

Var på innvendig ultralyd i dag jeg... etter min egen regning så skulla jeg ha vært 7uker+3dager gravid!

først så fant hun ikke fosteret men til slutt så stoppet hun opp å sa at du kan ikke være mer enn 5 uker på vei du.. går ikke an å se om det feiler fosteret ditt noe for det er så lite!

ble utrolig bekymret jeg så ska tilbake neste uke for å se om noe er galt..

men i ditt tillfelle så høres det ut som en frisk baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...