Gå til innhold

Er det absolutt ingenting som hjelper mot håravfall? Er vel snart hårløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger MASSE hår bortetter gulvet her. Har i tillegg mørkt gulv, så du kan si det slik at det synes ganske godt. Overalt hvor jeg ser er det et hår her og tretti der... Begynner å bli oppriktig bekymra, håret blir så tynt! Og jeg har ikke veldig tykt hår fra før, liksom, hehe:o) Håper det retter seg når jeg slutter ammingen... Hadde vært kjekt å kunne ha håret utslått iblant, nytter ikke nå. Da veiver håra rundt hele dagen...

Skrevet

Jeg hadde det akkurat likedan, trodde ikke det var mulig å miste så mye hår, jeg som hade så tynt hår fra før. Ingenting som hjalp meg iallefall. Det er jo hormoner som gjør det, og de er ikke så lett å styre.

Men trøst deg med at det kommer tilbake, det blir en tid du irriterer deg over at du går rundt med en glorie av små hårtuster som stikker opp overalt. :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn etter sist fødsel. Er visst vanlig, men ta bvitaminer. Det skal være bra for hår og hud. Men hjelper vel kanskje ikke så mye mot hårafall. Trøsten er jo at det vokser ut igjen...mager trøst, men..

Skrevet

Jeg mista også mye hår etter sistemann, og legeb tok blodprøver av meg. Jeg hadde noe feil med stoffskiftet, derfor jeg mista hår... Må gå på medisiner resten av livet jeg da... er ikke farlig, men kanskje verdt en blodprøve bare fo å utelukke det.....

Skrevet

Ja,ta en blodprøve. Jeg hadde fått b-vit.-mangel og merker nå at jeg mister mindre hår enn tidligere etter behandling!

Skrevet

Vet du.. Det har faktisk kommet ett produkt på markedet nå. Har ikke fått prøvd det ennå (sliter selv med håravfall, og hår som ikke kommer tilbake) og husker desverre ikke hva det heter. Det er en shampo som forebygger håravfall, og ett serum som gir næring og vekst til hårrøttene som ikke produserer nytt hår lengre.

Det er visst dokumentert at dette virker.

Hvis du vil kan du ringe salongen jeg bruker for å få navnet på produktet, så kan du sjekke om det selges i ditt nærområde.

Salongen heter salong Ludwig tlf: 22832300

Skrevet

Tusen takk for svar:o)

Maja & meg ;o), kanskje jeg ringer salongen og hører! Skader ikke å ta en tlf iallefall.

Skrevet

Mista også masse hår. Jeg begynte med B-vitamin og kjøpte shampo hos frisør mot håravfall. Etter 2 uker stoppet det opp heldigvis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...