Gå til innhold

Treff for Oslo mammaer

Anbefalte innlegg

Tok grep og satte opp dette under treff:

Onsdag 26. mars 2008 kl. 11:30 på Hambro, Oslo

Treff for oss mai mammaene som kan på dagtid Rosenkrantz gate, rett ved tinghuset

Sikkert endel det ikke passer for med dagtid, men for oss som det passer best for med dagtid er dette et alternativ. Sett dere opp, blir vi mange får vi vel kanskje bestille bord. Men antar det ikke blir 16 påmeldte når det er på dagen.

Artig med treff på ettermiddagen og, men det får andre ta seg av å ta initiativ til så hiver jeg meg heller med om jeg kan. Kapasiteten er best på dagtid for mitt vedkommende:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137126411-treff-for-oslo-mammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig en dag jeg kan!!! JEG ER MED. Og gledegruer meg til mitt første BiM treff. Har jo ikke termin før 30 mai så tenker jeg kan bli litt overrasket over store mager. Hehe. Hvor "melder man seg på"?

:)

Annonse

oi, full forvirring her i gården men så nå også link til ettermiddagstreffet. Kan desverre ikke på ettermiddag (første kveld av svangerskapskurs:) men skal følge med her og se hva det blir til etterhvert.

Blir det "dagtreff" samme hva Vips?

• 2 uker senere...

Hei!

Hvordan ser det ut med tanke på treff på førstkommende onsdag? Blir det noe av? Har ei venninde som ligger rett ut med feber og skriker etter hjelp med sin bittelille baby akkurat på onsdag så tenkte jeg skulle dobbeltsjekke hva det ble til her;)

Jeg må desverre melde avbud på treffet imorgen. Etter å ha snakket med venninda mi bare må jeg stille opp litt der... Hun har ikke akkurat hatt en hyggelig påske så trenger litt backup.

Beklager jenter! Var veldig klar for et koselig treff med dere:(

Hei, la inn beskjed på bim treff for noen timer siden men legger inn her og. Jeg må avlyse for egendel i dag, pga at jeg er uvel, svimmel og fryktelig utilpass. litt flaut siden jeg tok initiativet til dette, og det har skjedd en gang før når jeg har tatt initiativ. Så heretter lar jeg det ligge;)

Vel, håper dere andre får et ok treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...