tobarnsmamma Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hva slags homeparty liker du best å være med på?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har aldri vært med på et eneste ett, men har alltid hatt lyst. Tupperware, interiør og egenpleie hadde vært noe for meg. Et slikt dildoparty hadde jeg hoppet glatt over.
høstbarn:) Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Mary Kay og perfect home. Har vel aldri vært på noen annen eller tror jeg. Har vært på flere perfect home partier, liker de produktene.
Mor til et enebarn Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Dildoparty er morsomt det!!! Har vært på det 2 ganger... Har også vært på Mary Kay og Perfect home - mye fint (men dyrt) der også!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Har og har drevet med homeparty som selger duftelys og lysestaker etc.. Og kunne nok tenkt meg det igjen..I tillegg har jeg hoert mye bra om dildoparty hehe saa det hadde sikkert vaert moro
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Kjedelig med sminke/krem-partyer altså! Dildoparty er garantert tingen for de som ikke er gørr kjedelige :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 perfect home og dildo-party! Tupperware er greit og mary kay gidder jeg ikke etter selv å ha vært konsulent. hehe.
kjerringa-mot-straumen Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Mary Kay er kjempe bra, og dildoparty er faktisk ogsaa ganske underholdene:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Har ikke vert på så mange. Har vert på aloeveraparty, hudpleie, klesparty, porselensparty (kjedelig!!), tupperware... Hva er Mary Kay, hva slags produkter?
Leetha Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Må bare presisere at mary kay ikke går under kategorien homepary;) det er et kurs hvor man ikke bare prøver en produkt på håndflaten, men rett og sletter går trinn for trinn på hver enkelt sin hud. man ber 3-5 stk stort sett maks 4 stk tilsammen, og hver og enkelt prøver produkter tilpasset sin hud;) har startet som konsultent nå og gleder meg til å holde kurs:) ellers har jeg vært på perfect home, tupperware, smykkeparty og skal ha et sjarmtrollparty snart.
Frosk1 Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Driver å selger duftelys og lysestaker. kom til norge i 07 i fjor.. det selgerbra....
lolitalempica Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Mary Kay er ikke homeparty nei, men en hudpleie klasse:) Jeg er konsulent og kommer gjerne til deg og holder kurs eller finner en onsulent i nærheten av deg:) Jeg bor i Drøbak... Jeg har vært på perfect home party, myyye fint:) Fortsatt GOD PÅSKE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå