Gå til innhold

Vaksinepropaganda i skoletiden.............!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt den ut på kranglesiden, men velger å legge denne ut her også=)

Jeg vil gjerne ha meg frabedt med denne propagandaen i skoletiden.

La meg si...: en ting er normal informasjon som går på vaksinering generelt, men å proppe småtroll med død og fordervelse hvis man unnlater å vaksinere seg...............JA da blir jeg faktisk forbanna!!

Barn i småskolene forstår ikke basiskompetansen for *for eller mot* vaksinering og da føler jeg det blir feil at helsesøster skal stå overfor ungene med nesten kors i hånden for å skremme de!!

Sist jeg skjekket var dette frivillig, dermed er det opp til foreldrene, derfor føler jeg at skal man i hele tatt ha en slik dag med informasjon så skal det ligge til en grunn som gjør at man forstår hva det dreier seg om...........IKKE at barna føler seg truet av å dø når man velger å frastå fra dette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.......du kan jo bare melde henne til kommunelegen.....hun hadde sikkert sniffa vaksineinnholdet......og trengte en lite svovel-utladning for å få bukt med hallisene....

Skrevet

Minner om at dommedagsprofetene hjernevasker ungene våre ja:-) og med "korset" i hånden så skal jeg pokker meg ta opp dette med skolen til ungene!! slikt piss skal ikke ungene mine bli hjernevasket med:-) Godt poeng Angelica:-)

Skrevet

Leste tråden din på skravle, men orket ikke å menge meg der og stå skolerett for hele den anonyme saueflokken.

Men jeg er så enig med deg. Gutten vår er foreløpig bare 8 mnd så det er en liten stund til jeg trenger å bekymre meg om propaganda i skoletiden. Men du må ikke tro at jeg allerede har begynt å tenke på hvordan vi skal "deale" med dette når tiden kommer.

Jeg tenker på og bekymrer meg for om gutten vår kan komme til å ta vaksiner (mot vår vilje) for å tekkes helsesøster eller for ikke å skille seg ut blant klassekamerater. En skolegutt vil jo ikke klare å begrunne hvorfor han ikke skal ha vaksine. Jeg mottar gode råd med stor takk om noen av dere har skolebarn som har stått i den situasjonen at alle de andre har tatt vaksiner og h*n ikke skal ha. Hvordan har dere forberedt barna deres på dette?

Skrevet

Hehe kranglesiden er en utmerket side å legge akkurat slike innlegg, nettopp pga så mange som leser det i tillegg til at faktisk noen begynner å tenke litt mer ang dette=)

Neste vaksine her blir bcg vaksinen. Her er gutten litt større og vi har allerede pratet litt om dette. Selv er han fortsatt veldig uengasjert i hvorfor han ikke skal ha denne og derfor velger jeg å ikke gå så veldig inn på detaljer rundt denne. Ønsker han det i senere tid vil han få denne informasjonen da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...