Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Viss den detter på gulvet, skyller dere den alltid? Jeg gjør det som regel, men når hun gråter og gråter og jeg må plukke opp smukken fra gulvet 100 ganger hender det at jeg ikke gidder. (Detter den ned ute, på et kjøpesenter el.l skyller/koker jeg den selvsagt). Hun er 3 mnd om det er relevant.
Poteto Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 eg gjore det dei første mnd.. men så gjekk det over til at eg puttet den i munnen først så fikk baby den..
Mamsen og lillegutt Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 jeg sluttet å skylle den hjemme når han begynte å ligge på magen å putte alt mulig i munnen. eller jeg skyller hvis jeg ser synlig masse rusk/hår
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Nei, med mindre den blir skikkelig skitten da, full i sand el. Og jeg putter den aldri i munnen selv heller, synes det er ekkelt, overfører jo ikke bare bakterier, men karis osv fra egen munn når man gjør slikt. Men så er det tredjemann også da, så jeg er kommet til "plukker bare vekk hår og ser at den er noenlunde ok" stadiet ;-) Med førstemann kokte jeg den bare den var borti gulvet, hehe... Bare i starten da, men dog, må innrømme at jeg i ettertid fult ut skjønner oppgitte sukk fra de rundt meg den gang.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Eg har også hørt at smokken ikke skal puttes i en voksen munn pga bakterier og karies... Eg skyllte alltid smokken i begynnelsen, men etterkvart blir det til at eg ikkje gidder. Ligger jo på gulvet og leikar og putter alt mulig i munnen, så tenker det ikkje gjer noko om det glipper av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå