Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 eg er virkelig heilt utkjørt. har ei jenta på 1 og ein gutt på 3mnd. og er helt utslitt.. det er et ork å stå opp, har vondt i hode hver morgen å kveld. idag er pappaen hjemme siden eg var så sliten...snart orker eg ingenting lenger.... vi har det kjempe kjekt isammen når eg er opplagt. men når eg har vondt i hode er eg en skikkelig dårlig mor, da orker eg ikke leke, eller kose.. prøver berre å få di til å sove.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hei Føler med deg. Er også inne i en periode da jeg helst kunne tenkt meg en skikkelig ferie :-) Har 2 barn. Babyen har til nå vært enkel og rolig, men i det siste har vi slitt med nattesøvnen. Har en fra før som krever mye av oss også. I mitt tilfelle er det mangel på nattesøvn som virker inn mest tror jeg. Blir oppfarende og frustrert og føler meg ikke akkurat som noen god mor for tiden jeg heller. Men vi må bare satse på at ting går seg til. Av erfaring med den første vet jeg at slike perioder kommer- men det betyr ikke at de er enkle å takle. Kan være lurt å spørre om avlastning hvis du har mulighet til det. Så hjelper det å komme seg ut, selv om energien er på bunnivå-denne dørstokk mila...Så er det heldigvis vår og lysere dager! Ikke så mye hjelp i dette da sikkert, men lykke til videre-det går seg til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå