SOMMER :) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Man skal ikke bruker skyllemiddel for det ødelegger stretchen. Spurte i en butikk i dag siden buksa mi er blitt to str større enn da jeg kjøpte den. Der sa de iallefall dette. Jeg har aldri hørt det før.. Har dere??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Aldri hørt om.. Da må de jo merke klærne med at de ikke tåler skyllemiddel da..
storebror og junibaby=) Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 fikk samme beskjeden da jeg kjøpte ei bukse på only forleden dag. Holdt bedre på fasongen om en ikke brukte det.
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Stemmer det, vasker bukser for seg selv jeg, uten skyllemiddel/tøymykner, da holder buksene seg bedre i fasongen!
nicknavn Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Har også fått samme informasjon når jeg kjøper bukse med stretch i. Samt å ikke vaske de i mer enn 30 grader.
Gossip Girl Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det visste jeg og har også fått ødelagt noen bukser pga det. Har helt sluttet å bruke skyllemiddel jeg. Synes egentlig klærne mine blir bedre uten. Kan godt skjønne at håndklær og sånne ting blir mykere av det altså, men for min del blir de like myke av å kjøre de i tørketrommelen også.
* 5 om dagen * Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 rart...har hatt sånne bukser i sikkert 20 år, og har alltid hatt skyllemiddel i....så det tror jeg er bare tull. mine bukser er helt fine de....
nicknavn Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Om buksene dine er 20 år, så brukes det helt sikkert andre stoffer nå som ikke er så holdbar, som det som er brukt i dine bukser.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Jupp, og jeans uten strech også da blir de skikkelig slappe etter at man har hatt de på i 5 min Urk..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Jeg bruker tøymiddel i nesten all vask.. Og stretchbukser tar jeg ofte i trommelen for og få de mindre..vider seg jo sånn ut.. men kanskje ikke bruke tøymykner da også ikke trommel.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå