Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Del Skrevet 12. mars 2008 Fikk en skade på den nye Simo-vogna (hull i kalesjen) og kontaktet butikken jeg kjøpte den i for 6-7 uker siden om saken. De skulle sende bestilling av ny kalesj. Spurte for 2-3 uker siden, men de visste ikke noe. Skulle sjekke og ringe meg opp, men påsto at de tkunne ta et par måneder å få ny kalesj! De ringte meg aldri opp, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der butikken der. Kan man ringe dirkete til Sino og få fortgang på saken? Noen som har gjort det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137125157-noen-som-har-hatt-direkte-kontakt-med-simo-ogs%C3%A5-p%C3%A5-sm%C3%A5troll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå