Gå til innhold

Hvor mange kg vil dere ned??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

7-9 kg. 2 restkilo etter siste graviditet, pluss 5-7 kg fett som er påløpt etter passert 40-års stadiet, eller var det etter at jeg sluttet med aktiv fotball? Vet ikke, samma det;)

Vil da være nede i BMI 20 mot nå BMI 23. Har en slank kroppsbygning, men er nå fettete særlig rundt mage, lår og rumpe + dobbelthake, sier min mann;)

• 2 uker senere...

Annonse

Gikk opp 31kg i svangerskapet, har 6kg igjen nå etter snart 8mnd. Jobbet beinhardt og føler jeg burde vært minus de 6 siste kiloene og. Mega frustrerende når jeg trener så mye og er så aktiv og prøver å spise regelmessig. snop kun lørdag og da moderat. Drømmen er å gå ned 10 kilo!!! :-O

25 kg... begynte egentklig i januar jeg også... men det må jeg si har vert så som så.. vel, i jula var jeg 94, nå er jeg 88 så det er jo NOE men absolutt ikke fornøyd med min egen innsats. så flinke dere er som har slanket bort 10-15 kg siden januar, var jo planen min også, er nokså skuffet over meg selv, men er på vei inn i et nytt motivasjons rush nå- håper det blir mer enn bare et rush denne gangen da:))

men bommert for meg, gubben klarte å ødelegge trimsykkelen min idag:((( æsj, hva gjør jeg nå? gå tur er ikke nok, må silsvette trene. og er blakk så treningsstudio er ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...