Gå til innhold

Et veldig personlig spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sexlivet deres?

Vårt er nesten ikkeeksistende, og vi har ikke vært sammen mer enn 3,5 år, gift i snart 1.

Tror mye av problemet er at jeg ikke føler meg attraktiv og tiltrekkende.

Noen som har tips til hva jeg/vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det er ikke enkelt å gi råd på slike spørsmål....

Men du kan jo ta en dag hvor du fiffer deg litt ekstra opp. Lage en romantisk middag med levende lys og kanskje kjøpe noen blomster.

Prøve å bare være kjærester uten noe mas og jag :-)

Evt reise bort noen dager. Ut og spise litt før dere går på hotellrommet. Tappe i badekaret og kose dere sammen i badet :-)

Men husk at sexslivet gjerne går litt opp å ned selv om man ikke nødvendigvis har vært sammen så lenge. Bare ikke tress med det, ta det som det kommer, men ikke vent for lenge med å ta tak i det!

Skrevet

Vi har det som regel veldig mye bedre når vi har litt ferie.. En svipptur til København feks..

Bare man har et par dager der man slipper stress og mas og bare kan tenke på hverandre :D

Skrevet

Vi er gift og har vært sammen i 7 år. Har sex ca. 2 ganger i uken til vanlig, men nå på slutten av andre svangerskap( er i uke 39) blir det kun 1 gang i uken.

Her vel ingen tips. Jeg er like hypp på mannen nå som da jeg møtte han:o) Og han liker meg også.

Skrevet

Hei.

Jeg har også vært sammen med mannen min i 3,5 år,og har vanligvis ett svært så aktivt sexliv.(6-7x i uka)

Når jeg kom til uke 24-25 i svangerskapet ble det nesten bråstopp, jeg trodde mannen min ikke hadde lyst på meg fordi jeg hadde blitt så"stor". Etter ett par uker tok jeg det opp med han, og han fortalte at han trodde jeg ikke ville... Så problemet ble løst og vi har ett godt og rikt sexliv igjen.

(han sier at han elsker magen og frodigheten minj)

"Heldige meg"

(1.58 høy og 90 kg nå i uke 27)

Skrevet

Har de sånn selv. Føler meg for feit til å ha sex. Han sier han synes jeg er fin men det hjelper ikke. Vi har ikke hatt sex etter juior ble født, for snart 5 måneder siden...

Skrevet

Dette med dårlig sexlyst er det fint å snakke om. Veldig ofte tror partneren at det er noe galt med han. (ikke atraktiv nok, tenner deg ikke mentalt, ikke god nok i senga osv) dette kan tære på forholdet og gi grobunn for krangler. Det er like vanlig å ha lite sexlyst under svangerskap som stor lyst. Min partner er hvertfall veldig lett å snakke med men jeg grua meg fælt og det gikk lang tid før vi snakket. Han viser nå at han liker kroppen min slik den er og han sier at han syntes at jeg er sexy, og det er deilig å høre.

Det er godt å vite at det er to om problemet og det kan finnes måter å løse dette på som passer for dere.

Skrevet

sexlivet er fantastisk, som alltid.

mye med at vi er åpne med hverandre og prater mye rundt emnet.

lagt på meg nesten 20 kg i gravidteten til nå og veier nesten 93 kg!

jeg føler meg ikke særlig attraktiv, men han er veldig flink til å få meg til å føle meg sexy. det er veldig godt å ha det slik.

så til tross for strekkmerkene, den store babymagen og pupper som lekker - syntes han jeg er griselekker fordet om. selvtilittshöydare! elsker min mann :)

Skrevet

Vi har vært sammen i over 5år og har hatt noen mndr med mindre sex,men nå er d superbra,er 19uker på vei og enda våkner vi på natten og har oss et nummer:0) vi masserer hverandre ofte og tar mye på hverandre,d har vi aldri brukt før men de siste mndene og d tror jg er grunnen:0) + at vi ler veeldig mye sammen:0) d er viktig!!

Skrevet

93kg er jo ikke så veldig mye da egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...