Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Førskolelærere... Hvor tror dere at det er best å jobbe? I kommunal bhg eller privat bhg? NYTT 10:55 12.03.2008 Har jobbet flere år i privat bhg og skal på fredag starte i ny jobb som er i en kommunal bhg. Hva er deres erfaringer, fordeler og ulemper? Hos meg: Privat: Måtte alltid stå på krava selv om ting stod i tariffen svart på hvitt. (-) Valgfritt hvordan en vil jobbe (opp til bhg)(+) Trekk i lønn ved legebesøk o.l., vi hadde ingen velferdsperm med lønn.(-) sikkert mange flere ting som jeg ikke kommer på i farten.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 jeg er ikke førskolelærer men barne og ungdomsarbeider og jeg har også jobbe i både private samt kommunale barnehager og har intrykk av at det er mye bedre i kommunale av den grunn at du der ikke trenger å krangle deg til det du har rett til.
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Ja det skal bli deilig, er lei av å stå på krava... Til og med da jeg skulle ha ammefri begynte de med at jeg kunne bruke ubunden tid og at styrer mente at siden gutten min var ni mnd så trengte jeg ikke lengre ammetid enn sånn og sånn, akkurat som hun kunne vite det. Akkurat den bliten er jeg glad jeg er kvitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå