Gå til innhold

Finnes det engangsporsjoner med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det hadde vært lettvindt å ta med om vi er på besøk om kvelden slik at gutten kan få grøten sin til vanlig tid så han ikke blir så trett liksom. Eller er det noen som har prøvd å lage grøt på forhånd og så varme den når den skal brukes? Går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før hadde i hvertfall ett eller annet merke slik at det er akkurat som de begrene man kjøper til seg selv med f.eks nudler. Man fyller bare i varmt vann og rører om og vips er det klart. Husker ikke helt hvem som førte dem, kanskje Småfolk? De er på størrelse med godmorgen youghurtbegre og så fyller man vann opp til en strek, rører og grøten er klar.

Skrevet

Fant en porsjonspose fra NEstle på rema. 6 mnd. bare rørte ut m vann. brukte når vi bodde en natt på hotell. hadde m kokt vann i termos. funket helt fint.

Skrevet

Både Nestlè og Småfolk har.. Har kjøpt både på Rema 1000, Meny, Kiwi.. Men tror de er fra 6 mnd, men er ikke sikker..

Kan du ikke bare ta med grøtpulver også få koktvann der du er på besøk? Går jo utpå det samme om du kjøper engangsporsjoner... Og billigere er det og å ta med hele grøt posen.. Jeg gjorde det da barnet mitt spiste grøt og det gikk veldig greit. Ville ikke laget grøten før jeg dro, den blir klissete og ekkel om den står...

Skrevet

Hva med å bruke en porsjonsboks til å ha med grøtpulver (en sånn som brukes til MME vanligvis)? Evt. så har Fisher Price grøtbolle i plast med lokk og skje, så da kan du ha grøtpulver i den og så blande når du er på besøk.

Det finnes grøttyper som kan blandes med vann (f.eks Holle hirsegrøt), så da er det ikke så mye kav å fikse en porsjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...