Gå til innhold

Presentasjonsliste Danmark

ajate *høygravid*

Anbefalte innlegg

Hei alle dere i Danmark!

Tenkte vi kunne lage en presentasjonsliste om hvor vi bor, termin ol.

Man kan selv velge hva man har lyst til å skrive.

Jeg kan starte med å presentere meg selv ;)

Er 30 år, nyutdannet og arbeidssøkende, har en datter på 1 1/2

og venter nr to i oktober. Har bodd i Århus siden 2003, er gift med dansk mann.

Fortsetter under...

Hei!

Godt initiativ!

Jeg er 24, bor og studerer i København, hvor jeg har bodd i snart 3 år. Har ingen barn fra før. Samboeren og jeg planlegger å flytte til Norge når det nærmer seg juletider, selv om det trolig blir litt hektisk sett i forhold til termin i oktober.

Har forøvrig vært hos sykepleier sist uke (der vi ble nedlesset av Libero-sponsede brosjyrer og "informative" greier om dobbel- og trippeltester!), og skal til legen neste uke til første skikkelige sjekk.

• 3 måneder senere...

heisann:)

jeg er 25 år gammel, har bod og studert i københav i 6 år, flyttet tilbake til norge for ett år siden, men min kjæreste bor fortsatt her, og det er jeg skal tilbringe min tid etter fødslen. vi har ingen barn fr før, og gleder oss veldig. har trmin 29 oktober. er inntressert i og komme i kontakt med andre i københav og omhegn der er kunne tenke seg og bli bedre kjennt:)

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Takk for svar og tips :-)

Har skjønt at det er noe som heter borgerservice som man skal møte opp hos med med pass for å få ordnet bl.a lege og dansk pers.nr.etc.

Vi vet nå at vi får leil.i Østerbro.Ser ut i fra kartet at det skal være sentralt. Gleder meg veldig! Så får jeg bare ta en dag om gangen inntil videre med litt kynnere og hormoner ;-)

Nina

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...