nickoline og supermann Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 bestilt forsikring ved død på meg selv for å sikre sønnen min en ok start på livet hvis noe skulle skje meg. i tilegg har jeg bestilt forsikring på gutten min og innboforsikring. har lyst på helse og uførforsikring på meg selv, men har ikke råd i denne omgang.... hva har dere av forsikringer?
pandabjørn Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 vi har alle forsikringer i storebrand, 2 biler, hus, hund og 2 ulykker på meg og sambo samt til begge ungene også.. storbrand har kommet med en ny forsikring men den koster 228 kr pr mnd og det synes jeg blir litt for dyrt blir jo 5472 pr år for begge ungene. så vi holder oss til 131 kr pr mnd pr barn...da blir det 3144,-
nickoline og supermann Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 jeg tok den høyeste i første omgang. men har jo kun 1 barn jeg da.
pandabjørn Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 jeg hadde nok gjort det jeg også om vi bare hadde hatt 1 barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå