Gå til innhold

Førnøyd med vogna di? SE HER!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veldig fornøyd.

Quinny Freestyle.

Ennå er hun bare 2½ måned, men diger. over 7 kilo og 63 cm lang. Vi bruker citybagen og hun kommer til å ha plass i den lenge ennå, så det med at bagen er så liten er bare noe pjatt.

Som pose har vi kjøpt quinny pose i samme farge som vogna, den hører egentlig til sportsdelen men går fint i bagen. Til sommrer når hun er ½ år kommer vi til å begynne å bruke sportsvogna uansett om det er godt med plass i bagen, sånn at hun kan sitte.

Vogna har vi valgt fordi 3 hjulinger er veldig manøvrerbare, og den har store hjul, også forjul sånn at den går godt i grus, slaps og snø. Den har full liggestilling, og kan vendes begge veier.

Forhjulet kan dreies, men det kan også ved å dreie en knapp instilles til å ikke svinge. Det er en fordel i ulendt terreng, eller hvis f,eks fortauet heller ned mot veien, for da vil vogna hele tiden dra den veien, og det er skikkelig irriterende når den er tungt lasta (Svigerinna mi har en phil & teds søskenvogn må derfor nesten hele tiden sloss litt med vogna, for hennes kan ikke det. Vet det er flere vogner som kan skifte hjul, men det høres fryktelig tungvint ut.)

Handlekurven er litt liten, men den kan romme mye hvis man legger varene rett nedi uten pose. (dessuten kan man henge en del poser på ringeklokka, men da skal man ha en hånd på styret i tilfelle den skulle velte, men det har jeg aldri opplevd.)

Apropos det med velting ja, det er det mange som skriker om med denne vogna. Det har jeg selv aldri vært i nærheten av og skjønner ikke helt hvordan de bærer seg ad for å få det til (og jeg bruker den altså virkelig som muldyr når jeg handler.)

Jeg bor i københavn, så jeg er kjempeglad for måten den manøvrer rundt og mellom folk og butikkshyller. Her i byen er det ofte skikkelig fullt på bussen, og det oppstår gjerne kø med barnevogner som vil med på bussene (det går jo bare 2 om gangen.) Og helt ærlig så blir jeg ofte nå skikkelig irritert på folk som kommer med store Odder-tanks eller lignende (kanskje litt urettferdig, men det suger å måtte la buss etter buss gå forbi.) På litt harme dager er jeg klar for å foreslå forbud mot store barnevogner i offentlige transportmidler, for hadde vi alle hatt små vogner som den jeg har eller andre lignende, kunne vi godt vært 3 vogner ombord bussen om gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...