Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 tenker i forhold til tennene og syren...barnet ligger jo lenge og sutter på denne, er kanskje bedre med f.eks en melonbit da? Hva tenker dere?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tenne blir jo utsatt for syreangrep uansett, men klart, eple er jo ikke det aller beste. Har egentlig ikke tenkt s mye over det, når jeg gir noe til mini i babyfeederen så spiser han det stort sett opp gjennom nettingen (det meste i hvertfall) så han har den jo ikke mer enn maks 10-15 min uansett. Tror det viktigste for tennene er å ha regelmessige måltider til barna og ikke gi frukt/kjeks eller annen drikke enn vann mellom måltidene. Vet om noen f.eks gir juice og saft uten sukker mellom måltider og mener selv de er så smarte for da blir jo ikke ungen feit, men at det tærerpå tennene tenker de oerhode ikke på...
Ioren Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Litt på siden, men fra når bruker dere den feederen? synes den ser så praktisk ut... gutten min er 5 mnd...
Ioren Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 okei, takk for raskt svar får se om jeg får tak i nå, ellers må jeg vente til etter påske=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå