Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Du må nesten bare prøve deg frem, men ungen pleier å få vondt i magen av kål, og druer. Det kan også være lurt å ligge unna krabbe og blåskjell. Jordbær kan også gi vondt i magen, men som jeg sa tidligere så må du nesten bare prøve deg frem
maria isabell Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 løkpulver er nok til å ha ødelegge halve natta med gråt og mage vondt,løkpulver er i soser,tomatsuppe,alt...les på alt du spiser,da får du en lettere hverdag..løk,kål,sjokolade...prøv deg litt fram.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 noen barn reagerer på noen ting, andre på andre. Vi var heldige jeg har spist hva jeg vil inkludert jorbær og melkeprodukter og jenta mi har aldri hatt problemer med vond mage
du og jeg og vi to Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 De aller fleste jeg kjenner kunne spise det de ville uten begrensninger når de ammet - men noen barn reagerer på kullsyre, kål, jordbær, reker, etc. Jeg prøvde meg litt forsiktig frem de første ukene, men mini reagerte ikke på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå