Gå til innhold

Jenta mi sover på dagen og er våken på natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er bare to uker gammel. Men nå har hun holdt meg våken to netter på rad. Hun gråter ikke. Men stønner og uffer seg. Høres ut som hun misstrives. Har prøvd og legge henne i min seng. Men det hjelper ikke. Jeg er litt sliten. Er alene også. Men nå sover hun som en stein, på sofaen her. Noen som kan komme med noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun er så liten er det vanskelig ø gjøre så mye med det. Men jeg har en venninne som slet med at sønnen sov så godt på dagtid og dårlig på natta. Etter tips holdt hun han våken hele dagen to dager på rad og vips så sov han 18-6.. Du må overhodet ikke gjøre noe lignende enda på laaang tid, men du kan jo prøve å holde henne litt våken siste par timer på kvelden før natta..? Kanskje også bade henne før legging? Noen barn blir veldig trøtte av det..

Skrevet

Gutten jeg nevnte var forresten 6mnd på det tidspunktet. Ville ventet til minimum 3mnd om du vil forsøke det..

Skrevet

skulle egentlig bade henne før hun la seg i går. Men hun sovnet som en stein etter at hun fikk mat i halv ni tiden. Skal bade henne i kveld og se om det kan hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...