Gå til innhold

HJEEEEEEEEEEELP???!!!! Trenger svaaar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på crironen nå etter innsetting, å i dag er jeg på ruge dag 8. har 2 stk crirone igjen, men problemet er at når jeg skulle ta den i dag var det MASSE som kom ut ( klumper ) måtte liksom fjerne noe før jeg tok dagens dose... ER DETTE NORMALT at SÅÅÅ mye kommer i retur????????????????????????????????

*nervøs og bekymret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke unormalt nei:-)

Crinonen kommer jo ut igjen, kroppen suger til seg det den skal:-)

Det har nok bare hopet seg opp litt, det blir slik til meg også.

Har du bare 2 igjen, og så er du på rugedag 8?

Skrevet

jepp har det:S vet ikke om det er normalt???

Skulle jeg hatt flere ??

Takk for svaret:)

Skrevet

De fleste bruker vel Cinone til dag 14... Noen faktisk hele første trimester. Men det er vel forskjellig fra klinikk til klinikk, tenker jeg:-)

Skrevet

Jeg hadde hatt nok te alle dagene hvis jeg hadde begynt dagen før egginnsetting, men jeg fikk beskjed om å begynne dagen etter uttaket, å da hadde jeg ikke innsetting før 4 dager etter:S

Skrevet

Kan du ikke ringe klinikken og hoere hva de sier.. Kanskje de "glemte" a gi deg nok, evt trodde du ikke trengte mer??

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Du har ikke mere medisiner igjen på resepten din da?

Har aldri hørt om noen som slutter med disse før rugedag 14...

Selv tok jeg tom uke 12 dobbel dose hele veien :-)

Og ja det er helt normalt at det kommer mye ut igjen, som det blir skrevet over her så tar kroppen til seg det den trenger :-)

Skrevet

Snakket med tromsø i dag, å de sa jeg skulle gå 15 dager på crironen.

Så da har jeg bare disse to igjen.

Jordmoren virket også VELDI positiv over at jeg ikke kjente noe tegn til mens, å ikke hatt noe blødninger, å samt symptomene jeg har hatt. :)

så da er det bare å krysse fingrene:)

I går når jeg skulle spise chillinøtter smakte dem leppestift, å i dag smakte foxen surt:S hihi tro det har noe med hormonene å gjøre??

Skrevet

Haape virkelig det er positive tegn for deg og at alt gaar bra ja..Blir spent paa resultatet av testen din etterhvert..Hold meg oppdatert ;-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre:)

*hug*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...