Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Fikk en skade på den nye Simo-vogna (hull i kalesjen) og kontaktet butikken jeg kjøpte den i for 6-7 uker siden om saken. De skulle sende bestilling av ny kalesj. Spurte for 2-3 uker siden, men de visste ikke noe. Skulle sjekke og ringe meg opp, men påsto at de tkunne ta et par måneder å få ny kalesj! De ringte meg aldri opp, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der butikken der. Kan man ringe dirkete til Sino og få fortgang på saken? Noen som har gjort det?
Nita-mor Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg hadde mistet trekket til min Simo vogn. På butikken sa de at det ikke var mulig å få tak i reservedeler til Simo vogner som min ettersom det var en 2006 mod... Jeg kunne ikke tro det var sant så jeg sendte mail til Simo, fikk raskt svar tilbake. Brukte følgende mail adresse: [email protected] Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå