LizzyG Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Skal på jentetur til Bergeb i helga, men hvor går man ut i Bergen? Vi er 3 jenter i begynnelsen av 20- årene:)
pinglo Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hvilken musikk liker dere? Ovenpå og Musicen er 2 veldig populære utesteder. Diskotek. Men jeg liker meg ikke der.. Er 24 år, men liker meg bedre på puben, isteden for diskotek.
LizzyG Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Men vi er jo ikke kjent, så hvor ligger utestedene i forhold til Bryggen?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Det spørs jo hva slags steder dere skal på? Hva dere liker? Jeg ville holdt meg unna Torget Music Pub altså... Noen år siden jeg gikk mye ut og nå har jeg også flytta, men finnes tilbud både i nærheten av Bryggen og lenger inn mot sentrum.
LizzyG Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Vi liker alt egentlig vi. Kanskje ikke fan av mørkebrune puber. Vil ha et sted der det er mye folk, og helst ikke en flokk med 40 åringer.
pinglo Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Musicen ligger rett over fisketorget, over veien.. Ovenpå ligger litt bortenfor, liksom litt avsides.. Er ikke så godt kjent i byn jeg heller, vet derfor ikke gatenavn.. Men for å komme bort til ovenpå, så må du gå forbi Mood.. Det er en stoor brun? murbygning. Ser den også fra fisketorget. Ligger på samme side som musicen.. Mood er også en uteplass, men vet ingenting om den.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Ovenpå og Music'en er 18-års steder så det er veldig høy fjortisfaktor der. Ricks og Moods er steder med et par og tjue-års grense, men så lenge man er jente, over 20 og pent kledd (kleskode) kommer man inn. dette er litt dyrere utesteder. Begge stedene ligger i umiddelbar nærhet til bryggen, så det er bare å spørre seg frem. Liker dere rock kan dere gå på Garage, alltid konserter med lokalband osv. Greit sted. Du har Zachen på bryggen (Zachariasbryggen). Der er det roligere. Kommet et nytt utested som heter Tiger Tiger (?) men har ikke vært der, så vet ikke om det er bra. Irish pub i Bergen er også bra, men mye eldre folk. Pub. ellers kan du jo ta deg en tur på Sailors (gamle Ugla) eller Finchen... Hehe=) Men der er det bare lesber og homser da=) Veldig koselig på Finchen, da=)
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Music puben ville jeg ikke gått på, får ikke noe godt inntrykk av utelivet i Bergen da..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Metro ja, bra sted. Jeg ville gått på Moods, Ricks, Garage eller Metro. Evt kan du jo gå på Hulen, hvis du er gother=)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Og hold dere langt unna Music'en, Ovenpå og Exodus/Ditlef. Ovenpå er aller verst. Billig øl og fjortisfaktor.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Du kan jo også gå på Opera, Landmark, Henriks, Naboen og slikt om det skal være litt mer avslappet stemning. Og hva heter den ved den blå steinen, Contra Bar?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 ...Men på Contra Bar er det alltid stappa fullt=)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Joda, det er det vel, men da er det hvertfall liv:)
LizzyG Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2008 Ok, takk for tipsene:) Da får vi det sikkert kult:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå