Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble en smule overrasket når jeg fikk sluttattest, dvs. skriv på når jeg begynte og sluttet, på mail fra min forige jobb.

Ikke nok med det, men det ble brukt helt feil datoer. Jeg sa opp jobben den 25.februar og hadde da to uker oppsigelsestid. I tillegg ble jeg sykemeldt pga. betennelse i hæle den 26. og er det ennå. Oppsigelsestiden min var over den 7.mars den.

Sendte mail og sa at det var feil dato og forklarte hvordan det var. I tillegg ba jeg om å få sendt dette i posten på firmaets brevark for at det skulle være offisielle papirer.

Snakket på forhånd med mannen min, som igjen snakket med sin sjef, og begge er vi enige om at det er sånn det skal være.

Jeg kunne bare egentlig endret datoer selv på det skrivet jeg fikk i mailen, men det er jo ikke riktig da.

Har jeg gjort rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du har gjort rett og ikke din tidl arbeidsgiver

man sender ikke sluttattest på mail det er jo uhørt og så skal du sette inn datoen selv nei vet du hva..

du skal ha en orginal underskrift fra sjefen din også + at det skal være logo til firmaet på arket også..

er spendt å se hva de svarer etter at du har skrevet mail til di nå..

Skrevet

Jeg fikk en attest på mail nå for ikke så lenge siden...

Skrevet

Men da var det logo øverst på den og riktige datoer selvfølgelig. Og siden de fleste jobbene jeg søker vil ha elektroniske attester er det null problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...