Gå til innhold

formiddagstreff i påsken da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjoho

Kanskje jeg skal snike meg med på treff her jeg også? De andre damene er jo så spreke og går tur hele tiden, og akkurat nå passer ikke det så godt for kroppen min :-).

Hva med å prøve Ypsilon Cafe eller hva den heter på Grønland? Har aldri vært der, men den virker jo veldig koselig i hvert fall. Prøvde å se om jeg fant åpningstider på nettet, men den er nok for ny til at jeg finner info om den. Hvis noen har vært der, så kanskje de kan anbefale eller ikke...?

Ja gutt igjen! Bli med du og! Har nå satt opp formiddagstreff på nevnte cafe (og krysser fingrene for at det er det den heter). Ellers heter den kanskje Elvebredden cafe eller noe? Det finner vi vel ut av.. Noen som vet hvor den ligger hen?

Annonse

Ey, jenter, dere skal ikke slå dere sammen med oss andre på Papirbredden? Er liksom cafeen ved siden av og der har vi satt opp DiB treff kl 12. (ligger på treffsiden på DiB og for de av dere som er i gruppen på Facebook har jeg sendt ut der også)

Vi blir ganske få (tror det er 5 påmeldte) og unger i forskjellige aldre, samt superhyggelige mammaer!

(Vet ikke om jeg kommer selv riktignok, må se an litt på om jeg får lurt pappa med på harrytur først:p hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...