123ecko-ecko Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Han jukker hele tiden rett og slett.Skjønner ikke hvor han har det fra...han jukker naar du synger til ham,naar han staar lent inntil sofa eller tv,eller naar han ligger paa magen..han har fortsatt ingen lekekamerater og er bare hjemme sammen med oss(foreldre) eller hos besteforeldre..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Han har vel oppdaget at det gir en god følelse da. Trodde dette var helt normalt jeg og man kan vel ikke akkurat kalle det seksuelt i den alderen. Jeg ville latt ham utforske dette på egenhånd.
123ecko-ecko Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 vet du om flere som gjoer dette altsaa? Her er det snakk om aggresiv jukking med lyder...!!??ikke gynging frem og tilbake...synes det er kjipt aa gaa rundt aa mistenke folk for aa ha gjort noe galt med\foran soennen min.Jeg haaper jeg tar inderlig feil!
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Lusket på litt over året gjør også dette, og jeg har sett mange gjøre det. Jeg tror det bunner i gynging, og at å gjøre bevegelsen rett og slett er behagelig. På den alderen er det jo kjempegøy å bevege seg selv, og nå har han oppdaget en ny måte å bevege seg selv på
Nit@™ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Minstemann min er slik han også. Han er nå litt over 2 år, og gjør det når han koser seg. Hvis han ligger på magen så kommer denne "jukkingen". Om han er trøtt er det garantert. Det er nok rett og slett fordi det er godt. Husker ikke helt når det dukket opp, men det var før han var 10 mnd, Kunne vel vært rundt 6 mnd alder tenke jeg. Ser jo litt merkelig ut, men det er nå bare slik ;o) Hans måte å finne roen på når han skal sove. Enten gjør han det, eller så ligger han å sparker med ene beine.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jada, helt normalt:-) Guttungen min gjør det når han "danser" + av og til når kan kryper så stopper han opp og jynger eller Jukker om du vil fram og tilbake. Som noen sier over at dette er sexuelt er jeg veldig uenig i. Tror bare de utforsker egene bevegelser.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Veronica: nå må du lese teksen ordentlig. Jeg skrev at det IKKE kan kalles seksuelt i denne alderen. Jeg fikk litt følelsen av at HI var litt redd for at det kunne være det som lå bak. Derfor skrev jeg IKKE seksuelt betinget.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jeg syns det høres ut som han danser jeg da Slik dansa min gutt før han begynte å gå, men nå har dansestilen endra seg til vrikking og knebøy =) Ingenting å bekymre seg for, sett flere babyer "danse" på denne måten! Tror, som noen over her nevner, at det er en måte å trene sin egen balanse på!
julenissen Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Hei dette er helt normalt, og sjangsene for at noen har forgrepet seg på din sønn er minimal det vil si nesten lik null. Ser at noen her skriver at det IKKE er noe seksuelt, det stemmer nok ikke helt. I fra fostere er i magen, kan det få orgasmer, både jenter og gutter. Det kan selvsagt barna oggså få etter at de er fødd, ikke bare når de kommer i puberteten. Dersom din gutt gjør dette ofte, kan det være at det er noe som kallest for hyperonani. Dette er noen en del barn gjør, når de nesten har fått en orgasme en gang, og prøver å fremkalle det igjen, eller at de rett og slett har oppdaget at dette er noe deilig. Helt naturlig, og helt ok. Dersom dette skulle vedvare og han forsetter med det når han blir "stor" kan man ta en liten samtale på at det er veldig fint at han kan være god med seg selv, men at det er noe som er greit og gjøre når man er for seg selv. (Dette er selvsagt skrevet, utfra din forklaring)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Tror nok det er helt normalt ja=) fetteren til jenta vår (han er 7 mnd) jokker på jenta vår... uff, det ser litt fælt ut, men vi må jo le litt da...=P
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, må bare le, for Teodor driver å voldtar den store bamsen sin, ligger oppå den og gjør tvilsomme bevegelser Men jeg tror det bare er hans måte å kose på... Han gjør det kun med den bamsen.... Får trøste oss med at de er små enda, og ikke vet hva de driver med
julenissen Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Kan jo minne litt om det Og noen barn danser jo veldig likt. Kan være at ditt barn danser, men at HI sitt barn "jokker"
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 hahahah det gjør marcus oggså =) ler meg ihjel av det men han koser med den da =) det er hans måte å kose bamsen på,han jukker på meg også når jeg løfter han opp..de er nok oppspilt og vet ikke hvelt hva de skal gjøre..hehhe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå