Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Til nå har jeg brukt body som genser. Men vi har jo fått en del gensere og dongeribukser fra str 62. Kan jeg ha på dette uten body under, eller blir det for kaldt? Synes det blir så mye å ha på begge deler, men er redd for at det skal bli kaldt på magen uten. Og hva med heldrakter? Har man body under dem?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg bruker alltid body fordi jeg synes at den holder bleia mer på plass Men det går sikkert helt fint uten også (bruker forresten ikke body under sånne hele dresser)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har brukt body under så lenge ungene har brukt bleier, det er praktisk, Spesielt når ungen begynner å slite i bleia og vil ha den av De bodyene med halv arm er jo ikke direkte varme. Jeg har brukt dem som undertøy. De eneste gangene jeg ikke har brukt body er hvis det er over 25 varmegrader og ungen trenger litt lutftig tøy.
mumimammaen Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 vi bruker body på prinsessa. har hatt få hele drakter,men har hatt boddy under da også. bruker ikke body under pysjen. men er enig at det blir fort for varmt med body,genser og bukse. evnt stømpebukse. når vi bare er hjemme pleier ho å bare ha på seg body og strømpebukse. ser ut til at det er lettere for ho å bevege seg da.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Bruker alltid body og strømpebukse. Og så bukse og genser eller hel drakt over der igjen. Og tjukkelabber. Han er på gulvet nesten hele tiden og der er det en god del kaldere enn der oppe vi befinner oss. Har han mindre på seg blir han iskald. Er ikke spesielt kaldt hos oss heller. Ca 22 grader. Når han skal sove om dagen ligger han kun i body og strømpebukse. Om natta har han kortarma body under pysjen. Babyer skal være gode å varme (men ikke svette og klamme! Da er det for varmt!)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg bruker alltid body under, men bruker sånne tynne undertøysbodyer med kort arm da (kjøper i 3-pk på H&M).
Mamma Mirabell Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Bruker body fordi det ikke skal komme glipper på mage og rygg og fordi det holder bleia på plass jeg hadde ikke tatt av en bitteliten baby body, i alle fall ikke enda....
Yrha Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Ja, vi bruker nesten alltid body. Mest fordi jeg blir GAAL av alt som glir opp på babyen. Klarer ikke å bruke genser utenpå bodyen en gang, fordi jeg ikke gjør annet enn å trekke genseren ned fra under armhulene på gutten! Har mange heldrakter (sånne lekedresser fra Urban Elk o.l), og under disse bruker jeg en tynn ullgenser.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Bruker body så lenge barnet bruker bleie, men ikke på varme sommerdager så klart, da blir det for tett og klamt, bruker bare t-shorte og bleie da, evt shorts/tynn bukse.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Jeg også:)Min gutt er ALLTID VARM,bruker aldri genser inne.kun body.Blir grinete vis han er varm.Tar eg av strømpebuksa,smiler han som bare det å babbler.Elsker og ikke ha mye klær.Har du en tynn buksa,ha det under dongeribuksa eller strømpebukse.Min er ikke glad i trange strømpebukse.Luftige gode plagg annbefales.Ha alltid body på.vis eg har genser også,så har han på en strikkejakke ute,eller tynn jakke på.mange pakker inn i store dresser,.fy fy:)ser du ungen er fuktig,bløt i håret,er det for myyye klær.Hører når ungen klager:)E det iskaldt ute,så har eg go dress utenpå tynne klær under.Men body har du alltid på
Mammapudding Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Har kortermet body under genser, genseren sklir jo hele tiden opp, så ville blitt mye bar mage uten:)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Har alltid på body her også. Som regel langarmet body, men om det er collegegenser hun har på seg, pleier jeg å ha kortarmet body under, da de genserene er litt mer klumpete og tette.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Har alltid på body her også. Som regel langarmet body, men om det er collegegenser hun har på seg, pleier jeg å ha kortarmet body under, da de genserene er litt mer klumpete og tette.
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 Jeg bruker stort sett kortermet body om jeg har på han genser.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Hva i alle dager skjedde der da? Ble innlegget posta to ganger til helt forskjellige tidspunkt? hmmm.. jeg posta det bare en gang jeg. Har jo bare vært inn på denne tråden en gang, før dette jeg skriver nå.. snodig..
Barbafin Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Jeg bruker alltid tynn ullbody og ullstrømpebukse. Som regel har han en bukse over (joggebukse, snekkebukse eller dongeri hvis han skal være litt tøff ;-). Genser over der hvis det er kaldt. Det trekker en del fra vinduene våre, så jeg vil helst forsikre meg om at han er varm nok. Sjekker jo om han svetter, selvfølgelig. Om natten sover han i ullpysj. Body under hvis det er kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå