Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 jenta mi på 2mnd promper så sinnsykt mye. Hun presser og promper hele dagen. De første ukene bæsjet hun masse (med høy lyd kan man si, hehe). Men nå bæsjer hun ikke såå mange ganger i døgnet. Så det har gått over til promping som "bare" består av luft. Er dette vanlig? Blir jo nesten bekymra jeg, hehe. Hun sliter heldigvis ikke med vondt i magen, da lufta kommer ut.. men likevel...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hehe, det gjør min baby på snart 3 mnd også =) Det buldrer og spraker baki bleia maaange ganger om dagen, og det lukter så iiinnmari Har flere ganger lagt henne på stellebordet og begynt å skifte på henne for jeg har vært HELT sikker på at ikke kan være noen tvil, men der har det vært like rent og pent
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Vi hadde også samme problemet en tid. Hun var vell rundt 3mnd kanskje. Proppet så det baldret og stanket. Lurer på om det kanskje hadde sammenheng med treg mage/en anelse forstoppelse. Ble bedre når vi startet med malt i mme. Men mm barn sies det vell at ikke får det? Er vell kanskje heller bare et stadie da? Når vi startet med mat forsvant problemet helt hvertfall!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Snuppa mi får bare mm og 10ml vann med malt i hver dag, så kanskje noen barn bare er mer prompere enn andre?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Det er helt vanlig at babyer fiser ( i øvrig slipper voksne også en del gass, vi er bare trent til å holde oss, eller gjemme oss vekk, men en del av oss fiser nok mer i søvne enn vi er klar over, hehe). Dels svelger de en del luft, både hvis de ammes og hvis de får flaske, og så fordi magebakteriene danner en del luft. Hvis barnet ikke viser tegn til ubehag skal du ikke tenke på det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 åh, godt det ikke bare er her! Ser ikke på det som et problem da, bare lurte på om det er normalt. HI
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Hehe, min er 11 mnd, og han promper fortsatt enormt mye! Noen ganger trykker han, men kommer også HØYE promper når han blir sint og lager grimasjer:D Er SÅ morsomt:D
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Førstemann gjorde det, men ikke lillebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå