Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Dette er ikke et sånt typisk klageinnlegg ang. gubben, men noen ganger blir jeg bare litt forundret. Hvis vi er på butikken og han pakker varene blir det fort 6-7 poser, pakker jeg, blir det 3. Det samme med oppvaskmaskinen. Han forteller at den en full, jeg bytter litt om på ting, plutselig er den halvfull =P Enten kan jeg trylle, eller så suger han i å utnytte plass Noen fler?
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Slik blir det lett her også. Bortsett fra det med handleposene da. Der er jeg helt elendig. Samme når vi skal på ferie i en liten bil også. Det får jeg ikke til Men oppvaskmaskin, hyller & skap og sanne mer huslige ting funker ikke for han. Han kan rydde av kjøkkenbordet og får den full av det. Så er han helt bestemt på at den er helt full. Ikke ei eneste skje får plass da altså. Hehe..... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det har vel kanskje ingenting med at han er mann å gjøre vel... Jeg er helt elendig på stabling og pakking og sånt. Bæreposer gryter jeg alt i posen til den er full.samboeren min skal ha system! Vaskemaskina skal helst være så full at det er vanskelig å få igjen døra, i følge sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå