Gå til innhold

Noen som jobber som miljøarbeider (BUA) i 30% stilling her? Hva tjener dere i mnd da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fordi jeg kanskje skal begynne å jobbe...

Fortsetter under...

Skrevet

jobber i 50 %, og min årslønn i full stilling er 281000. Dette er begynnerlønn...

Altså 30 % tilsvarer 7025 i mnd. Uten tillegg.....

Skrevet

Hva er kravene for å jobbe som miljøarbeider?

Skrevet

Hjelpepleier, omsorgsarb., barne og ungd.arb. iallfall... huske ik om d va flere...

Skrevet

Ok. Har søkt en jobb med den tittelen, men der var det ikke utdanningskrav nemlig..

Skrevet

Kult :o) Og pluss tillegg, blir jo bra mnd-lønn det :o)

Annonse

Skrevet

Jeg er faglærer i musikk, fikk godkjent det som miljøarbeider i min jobb...

Skrevet

Var ikke noe utd.krav her heller, men eg spurte på intervjuet i dag...''

Ka du ha søkt på da?

Skrevet

Ok. Eg ha fagbrev som barne og ungd.arb eg da

Skrevet

En stilling som miljøarbeider, he he:) Får den sikkert ikke, så skal ikke legge ut for mye info. Er bare 49 % da, men virka ok.

Skrevet

Vært på intervju også? Tror erfaring også teller litt...

Eg har endel erfaring innen arbeidet, så var en veldig interessant person... Så eg krysser alt eg har for at eg får den.. E bare 30%, men blir jo litt når man jobber fredag-søndag...

Skrevet

Nei, ikke intervju. Fristen for å søke er såvidt ute.

Jeg har ikke erfaring med akkurat denne typen arbeid, men tror kanskje jeg kan kvalifisere allikevel.

Men hører ikke noe, så da håper jeg vel ikke på noe nå heller. :)

Skrevet

Ok.. De trenger ofte folk som miljøarbeidere... Da det ikkje e så mange som vil jobbe helg, men siden det var 49% så er det vel litt ukejobb også...

Du kan jo ringe dem og høre...

Annonse

Skrevet

Jeg har ringt før jeg søkte jeg:)

De søkte ikke etter helseutdanna heller:)

Skrevet

I stilling som miljøarbeider er det ikke krav til utdannelse. For å få stilling som miljøterapeut, kreves det 3-årig høyere utdannelse.

Skrevet

Ja, miljøterapeut vet jeg. Og da må den jo være helserelatert også. utdanninga-

Skrevet

De aler fleste steder krever helserelatert utdannelse, men noen steder holder det med å ha noe annet.

Skrevet

Der eg va på intevju sa de at miljøarbeider var en hjelpepleier, BUA eller omsorgsarb.

Miljøterapeut må ha 3 årig høyskoleutdanning... Komme jo an på hvilken jobb d e, men enten pedagogisk eller helserelatert bør den være...

Skrevet

Altså, det kan virke som miljøarbeidertittelen er en litt løs betegnelse med innhold avhengig av arbeidssted.

Jeg har jobbet med tittel miljøarbeider før i pu-bolig, men da med samfunnsvitenskapelig utdannelse (ikke helse) og jeg er ikke hjelpepleier.

Skrevet

Det varierer veldig fra sted til sted ja... På blakstad finner du miljøterapeuter med samfunnsvitenskapelig og økonomisk utdannelse...

Skrevet

Sa bare at de burde være det. Tror nok at erfaring også teller en del... Men du måtte ha 3 årig høyskole/universitetsutdannelse

Skrevet

Mitt svar var til meg & lille vampyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...