Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har prøvd i lengre tid nå. Men hun vil ikke strekke armene mot oss når hun vil opp. Hun er 5,5mnd nå. Startet vell kanskje da hun var 4mnd. Hvis hun vil vise at hun vil opp eller er lei løfter hun på rumpa og "roper". Når vi strekker armene mot henne sitter hun helt passiv. Enda hvor mange ganger vi rekker armene frem og spør om hun vil komme. Finnes det noen tips? Eller må vi bare innse at hun ikke vil?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Dette er noe som kommer av seg selv. Min gjorde sånn når han var 7mnd. Og vi har aldri "trent" på det.
Ranveig R Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Det kjem nok av seg sjølv etter kvart. Kan ikkje for mitt bare liv huske når førstemann begynte å gjere det, men huskar at eg synest det tok lang tid før han gjorde det. Lillejenta er 4 mnd, og skjønar heilt tydeleg ikkje poenget med at eg strekker hendene mot ho, ho berre ser på dei og begynner å sprelle ) Ikkje stress, det kjem etter kvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå