Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå lurer jeg på en ting her... Datteren min har begynt å vise tendenser til å klatre ut av senga. Og står i senga og roper når hun ike vil legge seg. Mamma sa at jeg skulle kjøpe en babysafe pose til å binde henne fast i senga med. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om akkurat det.

Men jeg har heller ikke funnet det noe sted heller... Hvor får man tak i såne poser? Og hva koster de? noen som vet noe om sånne poser?

Noen med erfaring med å binde fast den lille i senga?

På forhånd takk for svar :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har brukt sånn grobag pose til gutten min siden han ble født.. :) funker kjempe bra!! Trenger ikke å binde dem fast. (hadde aldrig klart og sove godt om natta da jeg hvertfall.. ) Klarer ikke å klatre ut senga med slik pose uansett :) Og på grobag sine modeller er det glinelås-lås, slik at dem ikke klarer å åpne dem selv :) (er heller ikke hemper på dem, så får ikke bindt dem fast heller :)

Syns også det er greit med slik pose for da vet jeg at han er god og varm hele natta gjennom som gjør at hvertfall gutten min sover myyye bedre. (sparker ellers bare bort dyne)

Fås i størrelser fra 0 mnd til 6 år og også til 10 år i utenlandske butikker.

Bestilte akk nye i går til gutten og jenta som er på vei fra denne nett butikken fra england. Er MYE billigere der enn i norge. Og Mye bedre utvalg!! :

http://www.bumpto3.com/category.aspx?DISPLAYCAT=sleep&CAT=Products&CATGRY=baby_sleeping_bags

Dette er "hjemmesia demmes" (australsk) : http://www.grobag.com.au Her står alt du trenger å vite om størrelser og tykkelser...

LYKKE TIL :) GOD Påske!!

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å legge gutten vår i babysafe fra han var 3 måneder (begynte å sparke av seg dyna da). Kjøpte på Henne og Maurits rett og slett. Gav 150 kr for den. Ikke for tynn og ikke for tykk i stoffet. Den er veldig grei. Hvis du skal begynne å legge snuppa di i safe nå som hun er såpass stor vil du kanskje slite litt med at hun ikke vil det. Du trenger neppe seler på ihvertfall, for når hun ligger i den posen klarer hun ikke kravle over sengekanten, men samtidig kan hun bevege seg rundt i senga. Lykke til!!

Skrevet

Hei

Leser her at det er noen som har kjøpt sovepose på H&M. Det gjorde vi også. Må bare få nevne at i disse posene kan det være løse tråder. Det var det i vår. En bitteliten tråd hadde snurret seg rundt tåa til vår lille datter på 4mnd. Hun hylskreik og vi skjønte ingenting helt til vi tok av henne posen og fikk se tåa. Da hadde den blitt helt blå. Tråden hadde begynt å gnage seg inn igjennom huden. Bare vær obs på dette dere som kjøper en slik pose. Ellers så var vi fornøyde med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...