Filip sin mamma <3 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 heisann,hvordan går det med deg?? har ikke lett etter de tidligere innleggene dine,men fikk med meg at at muligens var graviditet utenfor livmor? eller bommer jeg fullstendig nå? hva fant de ut av,og hvordan gjør mn det fremover etter noe sånt,jeg tenker da på videre behandling.. håper det går greit at jeg spør! klem
charlie79 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Heisann...alt i orden alshva Jo, det stemmer. En graviditet i høyre eggleder. Kan ikke fatte hva det skulle opp der etter.... :/ Jeg har fått en sprøyte i stompen med Methotrexate (cellegift). Fikk beskjed at jeg skulle begynne å blø etter 3-5 dager. MEN ingenting her...Var å tok en blodprøve (hcg) mandag (5 dagen) og den hadde selvfølgelig steget. Det er fremdeles ikke skjedd noe her så jeg må ha nye blodprøver i morgen og da skal jeg til en ultralyd også håper jeg. Noe klamrer seg orntli fast i alle fall. Symptomene sitter fremdeles i kroppen også... Vanvittig kjipt dette, håper ingen kommer opp i den samme situasjonen. Håper bare jeg slipper noe operasjon og styr i påsken... Om kroppen gidder å ordne opp i dette selv så kan vi være klar igjen om 3 mnd tror jeg. Vi har 3 fyste egg og 2 forsøk igjen så håper vi skal klare det 1 gang i alle fall.
Filip sin mamma <3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 huff,nei,det høres ikke noe bra ut,og du må jo ha veldig vondt hvis det stemmer at den sitter i egglederen!må de fjerne den da? håper du får god oppfølging.hvor hører du til? jeg hører til haukeland og har vært igjennom 2 neg forsøk! så har lært litt om haukeland på godt og vondt,men de er veldig søte og snille der! ble operert i jan,da de skulle fjerne ene egglederen min pga av at den var tett,men våknet opp til sjokkbeskjed om at de hadde fjernet begge!!! så nå er jo jeg steril når det kommer til naturmetoden. for satse alle kort på siste forsøket. skal ring inn mens i april,så selve forsøket skal vel bli i u/23,første uke i juni!blir så spennende!
charlie79 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Heisann Jeg er på haukeland jeg også. Mot meg så har de vært super. Kommer nettopp der fra nå. Jeg har nesten ikke hatt vondt i det hele tatt, sikkert på grunn av at det er tidlig enda. Jeg har tatt ny hcg og ultralyd i dag siden det ikke har skjedd noe. Det de fant ut er at nå ser høyre eggleder normal ut igjen???!!! :/ men livmoren min oppfører seg som den skal være gravid enda Merkelige greier.. De tror kanskje at det er komt ned i livmoren, men de kan ikke si noe med sikkerhet. Har fått medisin som skal fremprovosere en spontanabort så det skal jeg gjøre i kveld Håper jeg nå blir ferdig med dette så jeg kan tenke på noe annet og at jeg slipper utskraping. Siden jeg har fått Methotrexate må jeg vente i ca 3 mnd før vi gjennomfører fryseforsøk. Så om alt går etter planen nå så blir det i begynnelsen av juni på meg og... Det er jo helt forferdelig å få den beskjeden du fikk da, kan ikke tenke engang meg hva du tenkte da. Håper bare det fungerer nå på ditt 3 forsøk. Jeg skal krysse fingrene for deg Du må fortelle meg hvordan det går med deg i denne prosessen Kvir meg litt til i kveld så jeg er litt tom i hode... :/ Stor klem til deg og tusen takk for at du spurte
Filip sin mamma <3 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 neei,det gikk ikke!opprett deg en liten profil så jeg kan sende,eller er det min side det er noe galt med...?!
charlie79 Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Hva gjør jeg da? Er ikke helt sikker...... :/
Filip sin mamma <3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 du kan jo gå inn på en gruppe som heter "assistert befruktning" på facebook hvis du er der... det vil ikke vise for noen at du er med i gruppen.veldig greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå