Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Oj nå håper jeg ikke at jeg har gjort noe alvorlig galt... Har en gutt på 5 mnd. Vi bruker Hipp mme. Brukte Hipp 1 frem til 4 mnd og gikk da over til Hipp 2. Jeg reagerte litt på at det sto morsmelkerstatning på Hipp 1 og Tillskuddsnæring på Hipp 2, men tenkte at det blir jo riktig å gå over til 2 ved 4 mnd alder...Dumme meg... Leste på flaskeposten.org nå at dersom man gir tillskuddsnæring skal man ikke slutte med Hipp 1... oj oj oj.... Er dette skikkelig ille eller?? Han har jo fått bare Hipp 2 (tillskuddsnæring) i en hel måned.... Hilsen en bekymret mamma....(som inderlig ønsker å være anonym nå) Snufs...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 trodde tilskuddsnæring og morsmelkerstatning var det samme jeg. tror de sier tilskuddsnæring på dansk. tror det heter det fra 4 mnd fordi du kan begynne med annen fast føde i tillegg, og mme'en blir da et "tilskudd" liksom. hmmm, vet ikke helt sikkert men. er sønnen din frisk og rask har han helt sikkert ikke tatt skade av det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Ingen som vet?? Kom igjen a...må være ihvertfall en som kan noe om dette???!!! Trenger sårt et svar før leggetid
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 oj takk for svar jeg også trodde det var det samme helt til jeg leste på flaskeposten.org. Ble litt forvirra nå. Tror kanskje jeg skal begynne med Hipp 1 igjen imorgen :S Gutten min er frisk & rask og legger ppå seg som et uvær..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå