Gå til innhold

Noen med erfaring med bruk av Reductil over lang tid?


Morratryne

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på reductil i ca 3 mnd for et par år siden.Gikk vel ned 5-6 kg, så virket det ikke lenger.

Har fått ny resept og legen min sa jeg burde gå i et år, og at det var normalt å stagge litt innimellom.

Så...hvordan er virkningen etter lang tid? Hvor mye har dere gått ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg begynte på reductil 10 mg i slutten av november. Gikk ned ca 1 1/2 kg i de to første månedene, tilsammen 15 kg. Så stoppet det liksom litt opp. Fikk resept på 15 mg i februar, og gikk da ned fire kg til. Nå har det stoppet litt opp igjen, men føler at jeg kanskje skal gi meg nå snart. Har 2-4 kg igjen til "drømmetallet", men føler at kroppen ikke vil mer ned nå. Kan hende jeg prøver å ta de litt senere.

Legen sa at det var ganske vanlig at effekten dabbet litt av, og at det ikke er alle som får effekt av å øke dosen.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei begynte i sept og fram til jul så hadde jeg tatt av 13 kg.stoppet liksom opp nå etter jul,så da har jeg tatt en pause.

har fått dato for bukplastikk så da tenkte jeg å starte opp igjen nå for å gå ned litt til.jeg får energi av de tab så da er jeg i mer aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...