Gå til innhold

Vaksine mot rotavirus (spedbarnsdiaré)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angelica - at du begynner med hehe sier vel det meste om hva slags person du er... Det vi opplevde unner jeg ingen - heller ikke deg. Men tenke litt over hva slags person du er, det synes jeg du burde. Fæle dame:-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha, så hva vet du om hvilket forhold jeg har til vaksiner og bivirkninger, hvordan kan du fortelle meg at mine opplevelser ikke har betydning av mitt valg?

Ingen foreldre unner vel andre et sykt barn uansett, MEN man må da være såpass våken at dette er også andre veien faktisk, du kan da lese en link unner om en kamp foreldrene har og mange andre episoder.

Og hvem er du å fortelle meg at jeg er fæl pga mitt valg? Pga mine opplevelser med vaksiner? Eller mitt standpunkt?

At du har opplevd dette er klart helt tragisk, men det betyr strengt tatt ikke at alle andre barn havner i samme situasjon!

Alle barnekropper er forskjellig, immunforsvaret og omgivelser. Så igjen så har dette betydning på bakterier og virus som inntreffer barn og voksne.

Skrevet

Hvordan har det seg at vaksinefolkets forferdelige sykdomsopplevelser, står så mye høyere i kurs, enn skeptikernes gjennomlevde bivirkningsopplevelser?!

Skrevet

Dette var første og siste besøk her for meg. Syke damer dere får fortsette å rangere hverandres opplevelser og hvem som har det verst... Sykt er det ihvertfall... Utrolig mange syke folk på disse nettstedene.. Alt jeg ville fortelle er faren ved omgangssyke og hvor flott det er at det nå finnes en vaksine til deav oss som vil ønske å få den til våre barn.. hva har det med noen av dere syke hormonelle kjerringer å gjøre vet ikke vet.. ha det bra

Skrevet

Fint for deg at du finner trygghet i vaksiner, men i en vaksinedebatt må du da tåle å høre at ikke alle har den samme troen som du selv har!

Skrevet

.....jaja....mangelfull argumentasjon endte nok engang i teatralsk fornermelse.....tankevirksomhet er vel ikke noen sykdom......og har lite med hormoner å gjøre......strengt tatt stinker det rotavirus-reklame her.....

Skrevet

Hmm.....så i et debattforum og ikke kan redegjøre for deg annet en at en vaksine er bra, så må du regne med at du får motgang.

At du opplever den som bra....greit, helt greit, men at du får evt annen dokumentasjon må en da regne med ved en så viktig ting som dette!

At det finnes psykisk ustabile mennesker her er absolutt klart, f.eks skravlesiden har en flokk....som foreldre som spinner opp spedbarnsdød, fødsler og higer etter oppmerksomhet!

Dette er desverre ikke skravlesiden og her får man forskning,linker og studier servert, nettopp pga at slike som dere ikke klarer å akseptere at andre har en annen oppfattning enn å vaksinere!

Å få dritttråder om at vaksiner er det beste i verden og at de som unngår dette er dumme i hode så kan du ikke regne med noe annet enn å få en tråd som dette å bli en diskusjon, MEN igjen, et forum!

Skrevet

Hehe... stakkars anonym:-) Kommer inn her for å sleike sympati og forståelse:-) Trist med barnet ditt, men debatten omhandler ikke barnet ditt, men vaksiner!! Om du slamrer med døren og drar herifra så er det så klart valgfritt det!! Du kan jo søke trøst og gode råd på helsestasjonen og be om litt påfyll av en vaksine som ikke virker og som er neste promotion for å få inn i barnevaksinasjonsprogrammet:-)

Skrevet

....................og dessuten er du jo bare en anonym, du vil ikke bli savnet. Ka ka poff bort med deg**************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...