Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Her går det en god del i skjørt og kjole. Synes det er fint. Blir brukt en god del mer nå når hun begynte å gå. Vil tilføye at jenta her ikke er i bhg. Hadde gjerne blitt mindre da. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Nei, vesla her bruker bukse hver dag. Bruker bare kjole hvis hun skal i bursdag eller noe spesielt. Tror kanskje hun har hatt på kjole to ganger etter nyttår. Er ikke så opptatt av å pynte henne så mye, jeg tenker mest på hva som er praktisk. Men jeg har masse sommerkjoler liggende. Til sommeren blir det mer kjoler og skjørt på henne.
Mammasin Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har så store problemer med å bruke alle klærne hennes..bytter klær hver dag(hun er i barnehagen) hun har gått der to mnd og jeg føler hun aldri har det samme på seg, vi får så mye klær og jeg bytter masse i større størrelser så det er alltid mye klær..ifh til hva hun egentlig trenger. Men jeg klager ikke altså:-) Vi er veldig heldig. Men ja hun bruker kjolene har vel 4 stk, og 1 skjørt og jeg forsøker bruke hver uke. Synes faktisk de er ganske praktiske og, for i barnehagen tar de alltid av buksene.. så de brukes jo nesten ikke..hun sitter alltid i strømpebukse da jeg henter henne:-)
wirre;o) Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Hva er upraktisk med kjole? Her er det litt av hvert, men mest shorts med strømpebukse under;o)
MiniBassen Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Går mest i bukser her også, selv om jeg har lyst til å kle henne mer i kjole.. Hun får av og til på seg kjole i helgene og dersom vi skal på besøk. Eller kjole over buksa i barnehagen. : )
LivetErEnLek Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Snuppa mi går i barnehage og går vel i kjole 90% av tiden fordi jeg føler at det er mest praktisk for oss. Jeg er en stor fan av ull og når man har på ullstrømpebukse og langermet body, blir det fort litt mye med bukse og genser over det igjen. Men med en liten kjole, blir det akkurat passe. Er ikke blonder og stasj da, men enkle kjoler/tunikaer med korte ermer som aldri går under kneet i myke stoffer.
Honningmelon Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hun bruker en del kjole og skjørt. Syns det er fint, også blir det ikke for varmt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Nei, det brukes lite. Hun skal klatre så fælt så derfor synes jeg det er upraktisk. Hun er hjemme med meg, så jeg har liksom ikke så mye behov for å pynte henne. Blir til at hun går veldig likt kledd som meg egentlig. Olabukse og hettejakke!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Bruker en del kjørt og synes i grunn det er myyyye mer praktisk en bukse. Det er jo ikke pyntekjørt og ballkjoler vi bruker heller da:) Bruker ofte stømpis og et kort, mykt olaskjørt eller cordskjørt og en genser. Absolutt ikke pyntet -mest fordi jeg synes det er mer praktisk.
Alvepike Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Ja, bruker noe kjole og skjørt. Men bare hvis ikke det hindrer henne i å bevege seg fritt rundt . Hun er bare 14 månder så hun er litt opver alt he he... Stilen på det er vel litt mellom pyntet og vanlig .
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Min datter går ofte i kjole/skjørt både hjemme og i barnehagen,og det går kjempe bra. Nå på vinteren har vi bare ullstrømpebukse og strikket ullbukse utenpå når vi er ute.
mai mammaen til to Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 snuppa her bruker det endel. har en del fine ullstrømpebukser som er fine å ha under..så har hun ullbody på seg... blir så fin atte.. sier så fint nå er jeg tøff når hun får på seg skjørt osv..
En liten mamma Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Hedda går som oftest i bukser, men bruker vel skjørt en gang eller to i uka. Akkurat nå har ho ingen kjoler som passer faktisk!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 ja vi bruker masse kjoler, har en storebror som gjerne vil pynte søs vi. Han er så stolt av henne og elsker og være med å bestemme hva han og henne skal ha på, han er veldig opptatt av klær og har bestemte meninger om hvilke klær som skal brukers både på seg selv og søs. Har bestandig vært slik, liker og gå i butikker og kjøpe klær til kompiser i gaver til jul og bursdager:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå