Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Noen ganger bruker jeg lang ermet body som genser og har ingenting uten på og andre ganger halv ermet body med genser uten på. Må si jeg bruker mest body som genser. Hva med dere andre?
JKM* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vi bruker det mest som genser. Har det godt og varmt inne og da trenger han ikke genser utenpå. Med unntak selvfølgelig!=)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 SOm genser. Har heller en genser utenpå hvis jeg selv syns det er kaldt, for da er nok litt kaldt for han og:)
MiniBassen Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Som regel er det undertøy/jumper. Jenta mi bruker ofte body med vest over eller body med t-skjorte over... : )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Her bruker jeg mest body som genser eller kortermet body under genser :-)
Hildemor fra vest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Bruker det stort sett som undertøy..Unntaksvis under kjoler i selskap men da har lille gull en bolero eller lett jakke utenpå ;-)
maria isabell Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 undertøy,bruker polo utenpå inne og stikke genser utenpå der igjen ute...(har en vanvittig god og varm dunpose som en kan ta helt igjenn og da blir det mye med jakke også...)
Honningmelon Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Bruker enten kun langermet body, eller kortermet under genser.
Tiddelidu Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har alltid brukt body som genser, helt frem til nå egentlig. Mest fordi han hater å kle på seg, så da har vi klart oss med kun en påkledning oventil. Men i det siste har jeg begynt å bruke kortarmet body med genser over. Han går nå (1.5 år), så da har jeg begynt å bruke jeans og andre bukser som er fine med gensere til.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Som genser fordi d er så varmt her inne. Er d kaldere blir d sevfølgelig som undertøy, hvis vi skal ut e.l.
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 stortsett så går hun i body og strømpebukse inne... men når vi går ut eller i besøk så har sånn tynn genser over ofte..eller en kjole eller noe..
Willy Wonka Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Det spørs på bodyen. Det er jo veldig forskjell på bodyene. Noen er jo kjempe søte med eks. Disney motiv eller andre mønstre/farger... Men tynne hvite, ja de er kanskje undertøy. Men det kommer igjen litt på temperaturen inne/ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå