Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren's familie bor 100 mil unna oss. så dem har bare sett barnebarne 3 ganger på 1 1/2 år.

Så alle ganger vi har møtes så har dem fortalt meg at jeg er en dårlig mor får barnebarne deres.

Så nå er dem her og fortalte at jeg ikke var nok med xx. Bare samboeren som bryr sæ om xx. Samboeren var enig.

Er sinnsyk skuffa her jeg sitter.

Ville du bare lukket ørene og ikke bry deg?

Skrevet

Uffda... hvilket grunnlag har de for å si det da? Siden de ser dere bare 3 ganger i året...

Å typen var enig? Hva mener de at du gjør feil da?

Skrevet

Vil ha xx med meg på besøk til familie. Dem mene at dem ser xx så skjelden at dem skal være lammi xx hele tiden.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener....

Er poenget at besteforeldrene ser ungen for lite? Derfor er du en dårlig mor, og samboern din er også enig i at du er en dårlig mor pga at foreldrene hannes ser ungen for lite?

Har jeg missforstått? Eller er det sånn situasjon er?

Skrevet

Jeg ble sint på dine vegner over det jeg leste og jeg kan itte skjønne annet det må være noe riktig gæli med dine svigerforeldrer..

som kan hevde dette om deg og at samboeren din er enig er jo enda verre..Det at de bor så langt unna dere,er vel itte din feil..slik er det jo bare..da er det itte like lett og ta en svipptur til dem..det må jo de forstå-dessuten kan de støtte deg og nyte godt av stundene de er sammen med barnebarna..såklart ønske-situasjonen for dem ville ha vøri og sett dem oftere men slik er det ikke og da får en gjøre det beste ut av det man kan..blir jo itte bedre av og rakke ned på dem..så lukk ørene og vit at du er en god mamma..jeg kjenner deg ikke men det er jeg sikker på at du er..så lykke til videre med dine svigerforeldrer..trur det trenges..(O";)

Skrevet

Takk trur jeg trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...