Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 merker jeg blir mye lettere irritert på sambo... Kjenner av og til at det koker!!! skjønner ikke helt hvorfor... han kan bare være så utrolig irriterende... hehe. er nok sammenheng med lite søvn/sliten etc... men hva gjør dere for forholdet? Vi lager deilige middager/kveldsmat og koser oss med dempet belysning... ellers prøver vi å holde gløden i sex livet som har vært litt labert... et halvt år siden vi fikk bebi:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vi kliner og koser, ligger sammen på sofaen, holder handa, forteller at vi elsker hverandre, planlegger og snakker om felles framtid, går fine turer, har sex selv om vi kanskje er slitne- det er jo bare å komme i gang, så går det av seg selv hehe. Vi prøver å lage god middag innimeellom, drikker vin og skravler, vi leker og sloss, smører brødskiver og lager te til hverandre, lar den andre sove lenge mens en står opp med ungen, gir hverandre komplimenter. Fyfaen, jeg visste faktisk ikke at vi hadde det så fint sammen før jeg skrev dette. Oh, deilige kjæresten min!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 vi har som regel å gjøre minimum en ting for den andre, eller overaske med noe pr dag. som viser at dere bryr dere om hverandre. -f.eks nå når det har vært mye snø, så spadde jeg fram bila hans å laga hjertet på døra når han skulle på jobb om morran :-) -en annen gang mens jeg la guten vår på 9mnd, så hadde han fyllt opp badekaret, og tent masse levende lys. eller som her en dag da han tok med årets første hestehov til meg. trenger ikke være stor greier, lag matpakke å legg i et hjerte. skriv hvor glad du er i han på en lapp å legg så han ser når han spiser frokost eller heng på døra når han kommer hjem. eller noe som er kjempe morsomt (og spennende) er å få i barnevakt. dra på fest eller byen sammen. kle dere som om dere var singel, og lat som dere ikke kjenner hverandre, mens dere flørter på avstand med blikk å tilfeldige berøringer. hehe morsomt :-D
MissBenz Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg/vi gjør f.eks: - ligger klar på senga (med eller uten sexy undertøy) når han kommer hjem fra jobb - kjører turer/reiser til fine plasser (med ungen, men blir like koselig for det - lager romantiske middager - masserer hverandre flere ganger i uka - tar på meg noe sexy etter at ungen har lagt seg, å tenner masse lys i stua så det blir romantisk - kler meg ut som f.eks.lolita å overasker han Ellers så er vi like forelsket i hverandre som før vi fikk barn, eller jeg er mer forelsket nå da. Vi klår på hverandre hele dagen, hver dag, fortsatt...
MissBenz Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Kom på mer: - går turer med babyen - skriver lapper å legger i matboksen hans sammen med en sjokolade eller litt frukt hvor jeg skriver hvor mye jeg elsker han eller hva jeg vil gjøre med han når han kommer hjem fra jobb/helga, også svarer han ved å skrive tilbake med lapp som han fester på speilet på badet så jeg leser det om morgenen - planlegger fremtiden - leke-sloss - holder hånda - stryker på hverandre - kjøper det han sier han kunne tengt seg å hatt (overasker han med pakke)
MissBenz Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 - koster av snøen på bilen før han skal ut - går ut på restaurant å koser oss med god mat (med babyen selvfølgelig)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Etter å ha lest denne tråden måtte jeg inn en tur på vg-nett for å få opp humøret igjen... ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 For andre som har d som meg: Vi gjør INGENTING!! ingen verdens ting! Alt jeg klarer å konsentrere meg om er baby og meg selv. har en utrolig krevende unge, så her er d ikke mye kos på oss voksne! dessverre! Men her er d og bare jeg som tar meg av baby! Han gjør ingenting, bare roter. føler meg som en alenemor og en alenemor som rydder for en hel familie! nemlig!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 ang blow job....:-)))) Gutter er rare vesner hehe.m Om du gir mannen din en blowjob, og i tillegg svelger han, vil han bli som smør i dine hender. Har snakket med gutter om dette, og det at jenta svelger føles som den største aksept, at hele han blir godtatt osv og han føler seg veldig elsket. Seriøst. Har snakket med jenter om dette også, og vi kunne dele erfaringer om kjærester som bare smiler, koser, og sier søte ting. om det skulle være av interesse da...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 vel, jeg har blitt alenemamma! Men skrantet vel allerede før fødselen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå