Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?=)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høyskole elev på første året, og hvis jeg blir gravid denne måneden har jeg termin i førsten av des. Før jul hadde vi juleferie fra første ukene i des til 16 (?) januar. Forhåpentigvis har vi det neste år og. Kanskje faren da kan ta perm og jeg fortsetter ut andre året. Hmm..Det vet vi ikke enda , men det jeg lure rpå er;

Hvis jeg må gi meg med skole i november, får jeg da godkjent første halvåret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noen grunn til at du ikke skulle få godkjent første halvåret. Dersom det er noen eksamener du skulle tatt så vil du jo få en sykmelding/permisjon sånn at de tar du igjen senere. Det beste rådet er å snakke med en av studie veilederne, de kan garantert hjelpe deg med alt det praktiske du lurer på ang det.

Skrevet

Det kommer an på en rekke ting.

Om skolen har eksamen til jul, så må du nok enten bestå eksamen, eller få utsettelse og stå på kontinuasjons eksamen etter jul.

Om det er eksamen på våren, og dere har obligatorisk oppmøte, så bruker de å være ganske velvillige. Det ordner seg nok.

:)

Lykke til med den mulige graviditeten.

Skrevet

Vi hadde ikke eksamen til jul i år, og tror ikke det blir det neste år eller.

Så, håper det ordner seg. Jeg er visst spådd gravid innen april, og da har jeg termin i januar engang. Da ordner alt seg=) Men det får klaffe når dte klaffer..

Lykke til alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...