Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Føler meg som en udugelig mor nå... Lillegutt er i dårlig form og hadde 38.8 i feber. Skulle gi han en stikkpille før jeg matet og la han for natten. Satte inn stikkpillen og holdt isammen rompa en liten stund. Ga han så grøt og skulle sjekke. Da var den kommet ut igjen, prøvde flere ganger, men den kom bare ut...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Kanskje du bør holde sammen rompeballene/bena lenger?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Kanskje teit spørsmål.. men stakk du den langt nok inn?
Mazza** Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 et tips er å putte den inn " feil" vei...altså den butte enden inn først Det funker bra!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Stakk den slik at den var litt innenfor åpningen...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Har bare gjort det en gang, men da stakk jeg den så langt inn at den forsvant inn av seg selv..
mammaIda Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Mange vet det ikke, men den BUTTE enden skal inn først - da skal det mest sannsynligvis gå i orden
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Har aldri tatt butte enden inn først, og har aldri hatt problemer med at den deter ut igjen heller. har vært mange sikusjoner på hvilken ende som er riktig her inne, og man har vel fått fram at begge er riktig. Men ja hvis den bare sklir ut igjen såer det lurt å prøve butte enden først. En annen ting er presser de den ut igjen gjøres dette ganske fort etter, derfor lar jeg barnet mitt ligge å leke på stellebordet noen minutter før jeg setter på bleia slik at jeg er sikker den ikke kommer ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå