Gå til innhold

Hvordan får dere stikkpillere til å holdes inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en udugelig mor nå... Lillegutt er i dårlig form og hadde 38.8 i feber. Skulle gi han en stikkpille før jeg matet og la han for natten. Satte inn stikkpillen og holdt isammen rompa en liten stund. Ga han så grøt og skulle sjekke. Da var den kommet ut igjen, prøvde flere ganger, men den kom bare ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bør holde sammen rompeballene/bena lenger?

Skrevet

Kanskje teit spørsmål.. men stakk du den langt nok inn?

Skrevet

et tips er å putte den inn " feil" vei...altså den butte enden inn først :) Det funker bra!

Skrevet

Stakk den slik at den var litt innenfor åpningen...

Skrevet

Har bare gjort det en gang, men da stakk jeg den så langt inn at den forsvant inn av seg selv..

Skrevet

Mange vet det ikke, men den BUTTE enden skal inn først - da skal det mest sannsynligvis gå i orden :)

Skrevet

Har aldri tatt butte enden inn først, og har aldri hatt problemer med at den deter ut igjen heller.

har vært mange sikusjoner på hvilken ende som er riktig her inne, og man har vel fått fram at begge er riktig.

Men ja hvis den bare sklir ut igjen såer det lurt å prøve butte enden først.

En annen ting er presser de den ut igjen gjøres dette ganske fort etter, derfor lar jeg barnet mitt ligge å leke på stellebordet noen minutter før jeg setter på bleia slik at jeg er sikker den ikke kommer ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...