piamamma Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er i min uke 14 nå.. Og har lest at flergansfødene kan kjenne liv tidligere enn forrige gang de gikk gravide.. Stemmer dette? Noen som har kjent liv tidligere enn sist?? Jeg har ikke vært på no UL eller hørt hjertelyd på kontroll eller noe, så er så spent på å kjenne liv, sånn at jeg vet at det er liv der inne.. Sist gang kjente jeg liv for første gang da jeg var på UL i uke 17!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Dersom jeg satt i en spesiell stilling med bena dradd oppunder kroppen, kunne jeg kjenne liv alledere rundt før 10. uke. Men det varte bare intill livmoren "vippet" ut over bekkenet. Etter det tok det igjen noen uker før jeg kjente liv igjen. De første tegn til liv, kan beskrives som små sommerfuglvinger helt nede i livmoren.
piamamma Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Da trur jeg at jeg har kjent liv denne uka Hvis det kiler litt? Akkurat som om vingene på sommerfuglen stryker forsiktig over huden inni magen?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Ja, det synes jeg var en bedre beskrivelse enn det jeg sa Da er det nok liv du har kjent - så koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå