Gå til innhold

Plutselig blodtrykksfall - noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje det var det jeg fikk på jobb idag. Jobber som lærer, og i siste timen i dag begynte plutselig sidesynet og vibrere skikkelig, og jeg så ikke klart. Synsforstyrrelser med andre ord, nesten slik som når man kikker på sola, bare at det ikke forsvant igjen.

Jeg kjente også at jeg ble litt kvalm og svimmel, og jeg følte det nesten som jeg skulle besvime.

Synsforstyrrelsen varte vel i rundt 30 min, så forsvant den.

Noen som har opplevd liknende? Er det evt. noe jeg bør gjøre etterpå nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde når eg var gravid. gjekk til legen samme dagen, da fant dei det ut..

så kansje du skal bestille en time? ikke at eg sier du er gravid altså.. hehe.. men kjekt med en sjekk når sånt skjer..

Skrevet

Hehe, ja, gravid kan jeg nok med 379 % sikkerhet si at jeg ikke er :-)!! Men sikkert greit med en sjekk likevel! Takk for svar!

Skrevet

Jeg hadde kraftig blodtrykksfall for en tid siden, men fikk ikke synsforstyrrelser.. Segnet bare smmen og klarte ikke røre en muskel. Kaldsvettet og skalv og var dårlig. Ambulansen kom å henta meg...:-S

Der fant de ut at blodtrykket mitt var veldig lavt. Lå til observasjon en stund men ikke hatt det siden.

Tro hvorfor man får det? Noen som vet?

Skrevet

Jeg hadde blodtrykksfall da marken var 12 dager. HELDIGVIS bodde mammaen min hos oss da, siden jeg er alene med han. Jeg var delvis bevissløs i 2 timer. Visste ikke hvor sønnen min var ennå han lå vedsiden av meg, visste ikke om han hadde spist eller noe.. Jeg var iskald på hele kroppen og skalv.. Husker ikke så mye for jeg var så slapp.. Var på legevakta dagen etter og da sa de at jeg kanskje hadde hatt en OVERTRYKK på 50... Mamma og jeg svarte i kor at vi IKKE villle vite hva undertrykket var:p Men jeg har stadig vekk blodtrykk på 80/60, det er ca normalt for meg..

Skrevet

Jeg har migrene og det du beskriver ligner på migrene. Jeg får ikke alltid hodepine etter flimringen.

Skrevet

Ja jeg har hatt det....fikk det i forbindelse med at jeg vart syk- utmattelsesyndrom jeg da....men de holder på å sjekke meg....for har sliti med lavt blodtrykk en periode...så de skal utrede meg mer....

Lurt å kontakte lege å sjekke det med blodtrykket ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...