Gå til innhold

Dere som har hatt vondt etter uttak.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før smertene forsvant???

Hadde uttak i gr og det var helt for j"#%¤=, har lagt i sengen i ca 24 timer... men klart å komme meg opp på sofaen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde ikke så mye smerter etter uttak, kjente litt press i underlivet og følte meg veldig oppblåst. Dette varte noen dager, men var ikke konstant. Hvordan type smerter har du? Jeg hadde mye smerter under uttaket- hvamed deg??

Skrevet

Hadde ikkje smerter da legen tok ut egg på høyre side, men da han gikk over på høyre begynte det å gjøre veldig vondt.

Og disse smertene har vedvart... bare jeg begynner å gå, går jeg som en gammel dame, klarer ikkje å rette meg ut... Når jeg må på do gjør det ekstra vondt for da må jeg sitte, og det presser på eggstokkene.

Spmertene har avtatt litt, men er der fremdeles... Hadde litt feber og i går kveld...

Skal inn til innsetting i morgen, så hvis det fortsetter finner de vel ut av det....

Skrevet

Du har samme symp/smerter som jeg hadde- spesielt når jeg gikk på do. Smertene avtar mer og mer , men jeg hadde presset når jeg gikk på do i noen dager. skal til uttak selv om ca. 3-4 uker, dette blir mitt 3 forsøk. Ble gravid på de to første, men mistet veldig tidlig. Kryser fingrene for deg og håper alt går kjempebra.

Skrevet

Høres bra ut... vet ikkje om jeg hadde holdt ut sånne smerter over lengre tid...

Takk for tankene og lykke til til deg og! :)

klem

Skrevet

Jeg hadde og veldig vondt i flere dager etter uttaket... lå hele dagen generelt å enda verre var det da jeg måtte på do.

men etter en uke ca var så å si alt av smerter borte:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Første gang merket jeg ingenting. Det gikk utrolig bra, men ble ikke gravid da...

Andre gang gjorde det skikkelig vondt under uttaket, men kom meg fort etterpå. Ble gravid. Dette var i 2006.

Skrevet

Jeg hadde også veldig vondt.. og du må passe på å drikke masse vann.. men det går over!! Jeg hadde vondt et par, tre dager..

Det er verdt smerten hihi.. hvis man lykkes da.

Lykke til

Skrevet

Hei.

Eg hadde og veldig vondt etter uttak denne gong (mykje verre enn dei 4 forrige forsøka). Det ga seg etter ei lita veke, så det er verdt det - uansett. Det er fort gløymt når smertene forsvinner.

Lykke til. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Hei!

Alt går bra nå, takk for tilbakemeldingene!

Hadde vondt i ca en uke... lå rett og slett i fosterstilling ute av stand til å gjøre noen ting... Men som sagt, det er fort glemt når de forsvinner!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...