Gå til innhold

Sammen eller ikke sammen med BF?

piamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var samboer med bf da jeg ble gravid og det var han som "maste" mest på barn. Men så ombestemte han seg da... halvvegs i svangerskapet ( han har passert 40 stakkar .. )

Nå får han bare bruke tid på å bestemme seg for om han vil ha samvær eller ikke.. han endrer litt oppfatning dag for dag...

jeg var også sammen med bf da jeg ble gravid. vi var bare sammen et par mnd, og jeg fant ikke ut at jeg var gravid før en uke etter at vi hadde gjort det slutt. han sier han skal ta ansvar og delta på dette her, men han her så sur når jeg snakker med han at det er nesten ikke til å holde ut.

han mente selvsagt at jeg skulle ta abort. han tok det som en selvfølge. da jeg sa til han at jeg var gravid sa han bare: finn ut hvor mye den aborten koster du, så betaler jeg. så forklarte jeg at jeg måtte tenke over dette, at det ikke bare var å ta en abort...

det hele har vert veldig vanskelig for oss begge siden vi ikke kjenner hverandre særlig godt.

håper sånn dette går bra, at han blir glad i den lille gutten og elsker han over alt på jord.

Første gangen var jeg ikke sammen med bf, det var bare en sommerflørt, jeg mente vi hvertfall burde prøve, men han var aldri interessert i det.

Med barnet jeg venter nå, var jeg sammen med bf i 2-3 uker før det ble slutt. Denne gangen er det mitt valg (jeg som gjorde det slutt med ham) og han er ikke så fornøyd med det, men jeg kan jo ikke være sammen med en jeg ikke elsker fordi vi venter et barn. (barnefar nr.1 har jo bevist at det går an får man si...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...