Gå til innhold

Hvor bereist er ditt lille gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 14 mnd har vært i Italia, Frankrike to ganger, England to ganger, Danmark to ganger og i California. Hva med din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Min lille har vært i Spania, Italia, Frankrike og Malta. Skal til Danmark i sommer...=) Gleder oss!!

Han er 16 mnd

Skrevet

min er ikke så bereist... hun har vært på hytten en god del ganger, tenerife og sverige.. ellers så var vi i oslo i sommer og har vært en del ganger på Gol da... til høsten drar vi til mallorca

Skrevet

1 år og vært i Spania, Mauritius og Seychellene. Ser for meg at de neste feriene tilbringes på hytta og i Danmark :-)

Skrevet

Han har vært i Sverige og rundt omkring i Norge... Men han har flydd en del ganger til Stavanger da....

Skrevet

Vi bor i Oslo og gutten har vært Danmark, Sverige, Tyskland Frankrike luxemburg, Spania.

Har også vært med rundt i Norge.

Var i spania 4 ganger på 1 år.

Skrevet

4 åringen (alder):

Boston (7mnd)

London (8 mnd)

Sverige (9 mnd)

Kroatia (10 mnd)

Kypros (11mnd)

Gran Canaria (14 mnd)

Tenerife (23 mnd)

Fuerteventura (2,5 år)

Danmark (2,5 år)

Gran Canaria (3 år)

Kreta (nesten 4 år)

2 åringen (alder):

Tenerife (3 mnd)

Fuerteventura (9 mnd)

Danmark (10 mnd)

Boston (11mnd)

Gran Canaria (15 mnd)

Kreta (26 mnd)

Skrevet

Bor i oslo og den lengste den eldste har vært er svinesund og den yngste har bare vært i norge.

Skrevet

I tillegg til turer i Norge:

Portugal/Spania 9-10 mnd

Kypros 15 mnd

Det er koselig å reise med barn, men det er jammen noe helt annet enn å reise uten barn. Blir ikke det samme som en backpackertur til andre siden av kloden akkurat.

I sommer blir det mest sørlandet på oss, og snuppa har like stor glede av det som å reise langt avgårde.

Skrevet

Sønnen vår har vært i Frankrike, Monaco og Tyskland. Fremover blir det nok mest Norge, Sverige og Danmark, tenker jeg. Koselige småbarnssteder som ikke er for langt vekk :-)

Skrevet

grand canaria to ganger, dannmark to ganger, tyskland to ganger...ellers er det bilturer rundt i norge og noen hytte turer...hu er 13 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...