allis. Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hun er stort sett snill å grei hele tiden men i det siste har hun blitt slik at hun skal ligge ved puppen hele tiden... Sover på natta men på dagen og særlig kvelden er hun litt sutrete og skal kun ligge ved puppen. Hun er grei når jeg steller henne, bader henne, kjører bil, triller og sånn men når vi er hjemme og sitter i sofan vil hun altså ligge ved puppen hele tiden, hvis ikke blir hun suteret.. Sover lite på dagen for tiden å..Bruker smokk og men den klarer ikke erstatte puppen!=) Hun har en del luft og tror jeg så mulig det er derfor.. Noen i samme situasjon eller noen med tips?=)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 kanskje hun bare trenger litt ekstra kos =) det er viktig for de små
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Du bør egentlig bare være glad for det, det er en del søvnhormoner i morsmelken, som gjør at hun derfor sover bedre om natten :-D Datteren min er akkurat likedan, men hun er også skikkelig stor og krever mye mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå