Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pløyer over all slags info på nettet nå om hva man kan spise og ikke spise og drikke og sånn. Jeg leste et sted at det var ok å drikke litt alkohol under behandlinga, men at det var verre med kaffe. (?)

Stemmer dette? Jeg skal kutte ned på kaffen etter innsetting, men har det mye å si i forkant (under spraying/stikking)?

Hvor mye er _litt_ alkohol? Hva kan følgene være om man drikker seg drita under sprayinga? IKKE at jeg har tenkt å gjøre det altså, langt ifra, men jeg lurer rent medisinsk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet noe om dette?

Skrevet

jeg drikker litt kaffe... er det feil?? jeg drikker ikke alkohol da..

men vet ikke noe om dette""

Skrevet

Mens man sprayer og sproyter saa er det greit aa drikke, med maate. Valgte selv aa ikke drikke, da det er eggene mine som utvikler seg (og de er jo mine fremtidige barn forhaapentligvis)

Naar det gjelder kaffein holdige drikker saa fikk ikke jeg beskjed om annet enn at det var greit under stikking/spray, men ikke de to foerste ukene etter innsett, saa her gaar det i koffeinfrie alternativer ;-)

Skrevet

Hørt det samme som deg jeg ja angående ikke koffein de to første ukene etter innsetting. Jeg som elsker cola, skal kun drikke annet under disse ukene og forhåpentligvis roe ned mye etterpå også. Er aldri bra med alkohol og koffein under et svangerskap da, så sier seg vel eegentlig selv, men men.....

Skrevet

Takk for svar!! :-)

Da nyter jeg kaffen min enn så lenge, kaffekjerring som jeg er. Tror ikke det skal bli noe problem å holde seg unna etter innsetting da.

Men nøyaktig HVA er alkohol med måte? Og hva skjer om man drikker seg kjempefull? Mister sprayen virkningen sin eller noe? Hvor går grensen for hvor mye man kan drikke?

Skrevet

Tror nok ikke medisinene slutter og virke for det om man drikker, men bare husk at det er en stor paakjenning det som kroppen gaar igjennom naar man driver paa med dette. Legen sa til meg at det var mest for aa la kroppen jobbe med det som vi gir den og den slipper aa "tenke" paa aa drive ut alkohol etc ogsaa..

Saa for aa svare, det er vel ingen grense, og alle har vel forskjellig mening om hva som er med maate..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...